Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.04.2017 10:19 Publikacja: 14.04.2017 09:49
Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik
Z okazji Świąt Wielkanocnych Tesco wypuściło kampanię reklamową promującą oznakowane etykietą sieci piwa i cydry. Reklamy pojawiły się w kilku gazetach i wywołały silną kontrowersję w środowisku chrześcijańskim ze względu na nawiązania do jednego z najważniejszy w tej religii świąt. Slogan kampanii Tesco brzmiał bowiem: „Świetne oferty piwa i cydru. Wielki Piątek właśnie stał się większy” (ang. „Great offers on Beer and cider. Good Friday just got better”). Reklama w błyskawicznym tempie wznieciła ogień krytyki, ponieważ Wielki Piątek jest dniem, w którym Jezus Chrystus został ukrzyżowany i wiernych obowiązuje wtedy post ścisły, a więc powstrzymanie się od spożywania mięsa i picia alkoholu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zapowiedział, że od 1 sierpnia dobra importowane z UE będą obłożone cłem w wysokości 30 proc. Europ...
Kazachstan wprowadził szczegółowe kontrole przepływ rosyjskich ładunków przez swoje granice. Skutkuje to parali...
Sąd w Moskwie orzekł, że aktywa amerykańskiej firmy produkującej żywność w puszkach, Glavprodukt, zostaną przeka...
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas