Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.04.2017 10:19 Publikacja: 14.04.2017 09:49
Foto: Fotorzepa/Sławomir Mielnik
Z okazji Świąt Wielkanocnych Tesco wypuściło kampanię reklamową promującą oznakowane etykietą sieci piwa i cydry. Reklamy pojawiły się w kilku gazetach i wywołały silną kontrowersję w środowisku chrześcijańskim ze względu na nawiązania do jednego z najważniejszy w tej religii świąt. Slogan kampanii Tesco brzmiał bowiem: „Świetne oferty piwa i cydru. Wielki Piątek właśnie stał się większy” (ang. „Great offers on Beer and cider. Good Friday just got better”). Reklama w błyskawicznym tempie wznieciła ogień krytyki, ponieważ Wielki Piątek jest dniem, w którym Jezus Chrystus został ukrzyżowany i wiernych obowiązuje wtedy post ścisły, a więc powstrzymanie się od spożywania mięsa i picia alkoholu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Po dwóch porażkach w sądach niższej instancji prezydent USA Donald Trump ma już w środę ubiegać się o przyspiesz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas