„Polski tydzień” w Lidlu z obcymi produktami

Według Klubu Jagiellońskiego Lidl pod przykrywką akcji "Tydzień Polskich Marek" promuje również globalne koncerny. Klub wystosował list do prezesa UOKiK, aby zainterweniował, bo klienci wprowadzani są w błąd.

Aktualizacja: 10.05.2017 18:41 Publikacja: 10.05.2017 18:34

„Polski tydzień” w Lidlu z obcymi produktami

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Na początku listu Klub Jagielloński przypomina o wcześniejszej, udanej interwencji UOKiK po której sieć supermarketów Kaufland przestała reklamować się jako polska marka.

Następnie przechodzi do kampanii medialnej promującej „polski tydzień” w Lidlu.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama