Reklama

„Polski tydzień” w Lidlu z obcymi produktami

Według Klubu Jagiellońskiego Lidl pod przykrywką akcji "Tydzień Polskich Marek" promuje również globalne koncerny. Klub wystosował list do prezesa UOKiK, aby zainterweniował, bo klienci wprowadzani są w błąd.

Aktualizacja: 10.05.2017 18:41 Publikacja: 10.05.2017 18:34

„Polski tydzień” w Lidlu z obcymi produktami

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Na początku listu Klub Jagielloński przypomina o wcześniejszej, udanej interwencji UOKiK po której sieć supermarketów Kaufland przestała reklamować się jako polska marka.

Następnie przechodzi do kampanii medialnej promującej „polski tydzień” w Lidlu.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Reklama
Reklama