Reklama
Rozwiń
Reklama

Wielka ofensywa Aldi w USA

Niemiecka sieć handlowa Aldi zamierza pokonać swojego największego rywala, amerykańskiego giganta Walmart, na jego ojczystej ziemi. Przeznaczy na to 1,2 mld funtów.

Aktualizacja: 15.05.2017 11:10 Publikacja: 15.05.2017 10:49

Wielka ofensywa Aldi w USA

Foto: Bloomberg

Aldi szykuje wielką ekspansję w Stanach Zjednoczonych. Do końca 2018 roku niemiecka sieć handlowa planuje otworzyć tam 400 nowych sklepów, dzięki czemu liczba wszystkich jej marketów spożywczo-przemysłowych w tym kraju wzrośnie do 2 tys. Inwestycja ma pochłonąć 1,2 mld funtów – donosi portal Daily Mail.

Aldi próbuje tym samym wybić się na pozycję lidera na tym wysoce konkurencyjnym rynku, który dotychczas zdominowany był przez amerykańską sieć supermarketów Walmart – jednego z największych sprzedawców detalicznych na świecie oraz największego prywatnego pracodawcę w USA. Walmart zaczął prowadzić ostatnio agresywną politykę cenową, tnąc ostro ceny, by przyciągnąć do siebie rzesze klientów i odzyskać miano najtańszego marketu w USA.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama