Reklama
Rozwiń
Reklama

Sprzedaż lalek Barbie kwitnie w czasie pandemii

Jeszcze niedawno krytykowana za nierealne standardy kobiecości seria lalek promuje dziś różnorodność.

Aktualizacja: 26.02.2021 14:19 Publikacja: 26.02.2021 14:16

Sprzedaż lalek Barbie kwitnie w czasie pandemii

Foto: Bloomberg

Kilka lat temu wydawało się, że dla firmy Mattel Barbie jest już tylko rosnącym obciążeniem. Lalka była krytykowana za ustanawianie nierealnych standardów kobiecości czy za seksizm i jej popularność powoli, ale konsekwentnie spadała. Mattel jednak nie spisał Barbie na straty. Zamiast tego rozpoczęto konsekwentną przemianę marki, która powoli skutkuje zmianą wizerunku oraz znaczącą poprawą sprzedaży. Wzrost jest na tyle znaczący, że Barbie w czasie pandemii po prostu kwitnie – 2020 rok był najlepszym rokiem dla Barbie w ciągu dwudziestu lat.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama