Reklama

Merlin.pl – ucieczka spod topora

Dwa lata temu firma stała na krawędzi bankructwa. Dzisiaj zdobywa nowych klientów i uruchamia kolejne projekty.

Aktualizacja: 01.11.2017 06:35 Publikacja: 01.11.2017 05:43

Łukasz Szczepański ma szansę przywrócić blask marce merlin.pl

Łukasz Szczepański ma szansę przywrócić blask marce merlin.pl

Foto: materiały prasowe

Merlin to jeden z najstarszych e-sklepów w Polsce, jego historia sięga 1999 r. Jednak pod koniec 2015 r. wydawało się, że losy firmy są przesądzone z racji tarapatów kolejnego właściciela, czyli spółki Czerwona Torebka. Najpierw ona złożyła wniosek o ogłoszenie upadłości, później zrobiła to też spółka prowadząca Merlin.pl.

Kiedy właściwie można już było gasić światło, sytuacja się nagle odwróciła. W listopadzie 2015 r. markę, konta e-sklepu oraz bazy danych Marlin.pl wydzierżawił Topmall. To wówczas nieznana szerzej na rynku firma, która sprzedawała przez internet, ale głównie na rynki wschodnie. Dlatego w branży nie brakowało głosów krytycznych na temat szans powodzenia takiej operacji. Choć konkurencja postawiła już krzyżyk na Merlinie, to okazuje się, że za wcześnie.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Reklama
Reklama