Aktualizacja: 05.11.2017 20:51 Publikacja: 05.11.2017 21:00
Foto: Fotolia
Nie jest to kolejny portal pozwalający odzyskać część wydanych na zakupy pieniędzy. Pomysł spółki New Media Ventures (NMV) umożliwia zaplanowanie, jaka część wydawanych online pieniędzy zostanie nam zwrócona. Co więcej, zaoszczędzone sumy nie trafią na kolejne zakupy, lecz zostaną odliczone od rachunków za media, takie jak prąd, gaz, telefon.
Mogą na to liczyć klienci robiący zakupy w sugerowanych przez MAM sklepach. Za usługą stoją potężne nazwiska. NMV to spółka z należącej do Zygmunta Solorza-Żaka grupy Cyfrowego Polsatu, a na jej czele stoi m.in. Michał Niemczycki.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas