Kolejny pomysł na budowanie lojalności wśród klientów

Na rynku zadebiutowała MAM – platforma, która nagradza robiących zakupy za jej pośrednictwem niższymi opłatami za gaz, prąd czy telefon.

Publikacja: 05.11.2017 21:00

Kolejny pomysł na budowanie lojalności wśród klientów

Foto: Fotolia

Nie jest to kolejny portal pozwalający odzyskać część wydanych na zakupy pieniędzy. Pomysł spółki New Media Ventures (NMV) umożliwia zaplanowanie, jaka część wydawanych online pieniędzy zostanie nam zwrócona. Co więcej, zaoszczędzone sumy nie trafią na kolejne zakupy, lecz zostaną odliczone od rachunków za media, takie jak prąd, gaz, telefon.

Mogą na to liczyć klienci robiący zakupy w sugerowanych przez MAM sklepach. Za usługą stoją potężne nazwiska. NMV to spółka z należącej do Zygmunta Solorza-Żaka grupy Cyfrowego Polsatu, a na jej czele stoi m.in. Michał Niemczycki.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Handel
Haribo ostrzega i wycofuje żelki „Happy Cola”. Konopie w słodyczach
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Handel
Szwajcaria też traci na cłach Donalda Trumpa
Handel
Polacy liderami wzrostu wydatków internetowych. Mistrzowie okazji
Handel
Gospodarka Rosji się zamyka. Wraca do czasów sowieckich
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Handel
Donald Trump łagodnieje. Więcej czasu na negocjacje z UE
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont