Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.11.2021 21:00 Publikacja: 24.11.2021 21:00
Foto: Adobe Stock
Pandemia zwiększyła aktywność polskich firm i konsumentów w internecie, gdzie robi już zakupy ponad 61 proc. Polaków – wynika z ogłoszonych w środę danych GUS. Według nich rośnie popularność zakupów online na wsiach, gdzie już ponad 56 proc. mieszkańców w wieku 16–74 lat zamawiało produkty albo usługi online w ostatnich dwunastu miesiącach. To prawie o 2 pkt. proc. więcej niż przed rokiem.
Dane GUS wskazują też, że do nowych technologii w biznesie i e-handlu przekonuje się oraz więcej firm. Już prawie 18 proc. przedsiębiorstw sprzedaje swoje produkty lub usługi w internecie (wśród dużych firm ponad dwie piąte), a jeszcze szybciej zyskują na popularności social media. W tym roku już prawie połowa badanych przez GUS przedsiębiorstw (45,6 proc.) korzystała z mediów społecznościowych (o 9 pkt. proc. więcej niż dwa lata wcześniej), natomiast wśród dużych firm już prawie siedem na dziesięć.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas