Reklama

Firma kosmetyczna zamyka konta w social media. Bo nie są bezpieczne

Firma kosmetyczna Lush poinformowała, że zamyka swoje konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie. Wszystko z powodu zeznań sygnalistki z Facebooka.

Publikacja: 23.11.2021 18:34

Firma kosmetyczna zamyka konta w social media. Bo nie są bezpieczne

Foto: Bloomberg

Lush ogłosił, że rezygnuje z mediów społecznościowych tuż przed rozpoczęciem sezonu świątecznego, kiedy to większość firm rozpoczyna na tym kanale intensywna kampanię promocyjną i informacyjną. W komunikacie prasowym firma poinformowała, że 26 listopada zamknie swoje konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie we wszystkich 48 krajach, w których działa – informuje BBC.

Lush poinformował, że rezygnuje z kont w proteście przeciwko problemom bezpieczeństwa w mediach społecznościowych.  Firma ma cztery miliony obserwujących na swojej stronie Instagram Lush Cosmetics North America i 1,2 miliona na Facebooku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama