Reklama
Rozwiń
Reklama

Firma kosmetyczna zamyka konta w social media. Bo nie są bezpieczne

Firma kosmetyczna Lush poinformowała, że zamyka swoje konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie. Wszystko z powodu zeznań sygnalistki z Facebooka.

Publikacja: 23.11.2021 18:34

Firma kosmetyczna zamyka konta w social media. Bo nie są bezpieczne

Foto: Bloomberg

Lush ogłosił, że rezygnuje z mediów społecznościowych tuż przed rozpoczęciem sezonu świątecznego, kiedy to większość firm rozpoczyna na tym kanale intensywna kampanię promocyjną i informacyjną. W komunikacie prasowym firma poinformowała, że 26 listopada zamknie swoje konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie we wszystkich 48 krajach, w których działa – informuje BBC.

Lush poinformował, że rezygnuje z kont w proteście przeciwko problemom bezpieczeństwa w mediach społecznościowych.  Firma ma cztery miliony obserwujących na swojej stronie Instagram Lush Cosmetics North America i 1,2 miliona na Facebooku.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama