Firma kosmetyczna zamyka konta w social media. Bo nie są bezpieczne

Firma kosmetyczna Lush poinformowała, że zamyka swoje konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie. Wszystko z powodu zeznań sygnalistki z Facebooka.

Publikacja: 23.11.2021 18:34

Firma kosmetyczna zamyka konta w social media. Bo nie są bezpieczne

Foto: Bloomberg

Lush ogłosił, że rezygnuje z mediów społecznościowych tuż przed rozpoczęciem sezonu świątecznego, kiedy to większość firm rozpoczyna na tym kanale intensywna kampanię promocyjną i informacyjną. W komunikacie prasowym firma poinformowała, że 26 listopada zamknie swoje konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie we wszystkich 48 krajach, w których działa – informuje BBC.

Lush poinformował, że rezygnuje z kont w proteście przeciwko problemom bezpieczeństwa w mediach społecznościowych.  Firma ma cztery miliony obserwujących na swojej stronie Instagram Lush Cosmetics North America i 1,2 miliona na Facebooku.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Handel
Juan Manuel Morales: Nie możemy sami ograniczać wzrostu cen
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Handel
Chińskie cła mocno zabolały Kanadę. Ottawa złożyła skargę do WTO
Handel
Żabka zapowiada wzrost sprzedaży i zysku
Handel
Sieci handlowe dalej na wojnie. Biedronka prowadzi na punkty
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Handel
Donald Trump uderza w Wenezuelę cłami wtórnymi
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście