Tylko 79 zł za pół roku czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 26.03.2025 22:45 Publikacja: 23.11.2021 18:34
Foto: Bloomberg
Lush ogłosił, że rezygnuje z mediów społecznościowych tuż przed rozpoczęciem sezonu świątecznego, kiedy to większość firm rozpoczyna na tym kanale intensywna kampanię promocyjną i informacyjną. W komunikacie prasowym firma poinformowała, że 26 listopada zamknie swoje konta na Facebooku, Instagramie, TikToku i Snapchacie we wszystkich 48 krajach, w których działa – informuje BBC.
Lush poinformował, że rezygnuje z kont w proteście przeciwko problemom bezpieczeństwa w mediach społecznościowych. Firma ma cztery miliony obserwujących na swojej stronie Instagram Lush Cosmetics North America i 1,2 miliona na Facebooku.
Potrzebujemy silniejszego partnerstwa z decydentami UE, aby prawodawcy zrozumieli nasz sektor. I pomogli np. z z...
Kanada wystosowała skargę do Światowej Organizacji Handlu przeciwko Chinom w sprawie wprowadzonych przez Pekin c...
Spółka podtrzymała plany określone podczas IPO, jak skorygowana marża EBITDA w przedziale 12-13 proc. oraz wzros...
W ciągu ostatnich 14 miesięcy to największa sieć handlowa w Polsce mogła częściej się pochwalić cenami niższymi...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Eskaluje konflikt pomiędzy Stanami Zjednoczonymi a Wenezuelą. Prezydent USA Donald Trump ogłosił w poniedziałek,...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas