Klub zakupowy Zalando jest obecny na 14 europejskich rynkach, a w 2020 roku sprzedaż za jego pośrednictwem po raz pierwszy przekroczyła 1 mld euro. Firma udostępnia platformę marketplace wielu znanym markom, także luksusowych, które w ograniczonych czasowo kampaniach sprzedają odzież, obuwie czy domowe akcesoria w cenach obniżonych nawet o 75 proc.
W Polsce działa on od 2017 r., Zalando Lounge ma również w kraju magazyn, z którego obsługuje dostawy także na inne rynki. Firma podaje, że nasz kraj stał się drugim największym rynkiem dla tego klubu zakupowego.
- Poprzez naszą pierwszą kampanię chcemy zaprezentować Lounge i spozycjonować się jako główne miejsce w Europie do dokonywania zakupów modowych w obniżonych cenach - mówi Lisa Miczaika, wiceprezes Zalando Lounge ds. rynków i sprzedaży.
Czytaj więcej
Stopa bezrobocia rejestrowanego zmalała we wrześniu do najniższego od początku pandemii poziomu 5,6 proc. To nie jedyny przejaw coraz lepszej koniunktury na rynku pracy.
Platforma rozpoczyna właśnie swoją pierwszą zintegrowaną kampanię w Polsce, Niemczech, Francji, Szwecji, Danii, Finlandii oraz Hiszpanii.