Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejna książka kucharska w Lidlu. Tym razem sieć chce uczyć Polaków zalet owoców i warzyw

Książki kucharskie za naklejki cieszą się w Lidlu niemal taką samą popularnością, jak maskotki u konkurencji. Dyskont ogłasza kolejną edycję akcji.

Aktualizacja: 08.11.2018 14:19 Publikacja: 08.11.2018 13:00

Kolejna książka kucharska w Lidlu. Tym razem sieć chce uczyć Polaków zalet owoców i warzyw

Foto: Bloomberg

To już kolejny raz przed świętami będzie można w Lidlu zbierać naklejki i wymieniać je na książki kucharskie. Tym razem sieć zadbała o to, by książka była na najwyższym poziomie, gdyż opracowała ją we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia oraz o to, by jej nie zabrakło, bo nakład sięgnął 2 milionów egzemplarzy. O atrakcyjność przepisów zadbali współpracujący z Lidlem od dłuższego czasu Karol Okrasa i Daria Ładocha oraz blogerka Kinga Paruzel i cukiernik Paweł Malecki. Swoją cegiełkę dołożyła też Polska Federacja Banków Żywności, która podzieliła się wiedzą na temat niemarnowania żywności.

Tym razem Lidl chce skupić się na promowaniu warzyw i owoców, które są podstawą piramidy zdrowego odżywiania. W książce pojawi się 60 przepisów na zdrowe posiłki, które pomogą w odpowiedniej organizacji codziennej diety.

- Dzięki współpracy Instytutu Żywności i Żywienia z firmą Lidl Polska wielu konsumentów uzyska dostęp do prostego opracowania na temat zdrowego odżywiania, które daje szansę na poprawę naszego zdrowia –mówił prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, dyrektor Instytutu Żywności i Żywienia.

Książkę „Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce” podzielono na dwie części – edukacyjną i część z przepisami. Zestaw przepisów pozwoli każdemu chętnemu skomponować warzywno-owocowe posiłki na każdą porę dnia.

- Zależało nam na przekazaniu rzetelnych informacji, dlatego zaprosiliśmy do współpracy największy autorytet w dziedzinie zdrowego odżywiania w Polsce – Instytut Żywności i Żywienia. Mamy nadzieję, że przekonamy naszych klientów do samodzielnego gotowania oraz zwracania uwagi na wartości odżywcze spożywanych posiłków – mówiła Aleksandra Robaszkiewicz z Biura Prasowego Lidl Polska.

Reklama
Reklama

Lidl chwali się, że nie tylko edukuje swoich klientów poprzez książki, ale dba, by jego oferta pozwała na tworzenie zdrowych posiłków – wśród oferowanych przez sieć warzyw i owoców jest coraz więcej produktów z certyfikatem BIO świadczącym o pochodzeniu z ekologicznych upraw. Rośnie też liczba produktów pozbawionych zbędnych dodatków w postaci nadmiaru soli czy konserwantów.

Aby otrzymać książkę „Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce” wystarczy zebrać 6 naklejek promocyjnych. Naklejki wydawane będą za zakupy na min. 50 złotych. Promocja rozpocznie się w przyszłym tygodniu, po Święcie Niepodległości.

Handel
W świątecznym szczycie sezonu e-commerce wygrywa nie tańszy sklep, tylko lepszy agent AI
Handel
Donald Trump porozumiał się z dziewięcioma firmami farmaceutycznymi ws. obniżek cen leków
Handel
Umowa z Mercosurem przełożona o miesiąc. Efekt działań Francji, Włoch i Polski
Handel
Prezes Gabony: Jest czego się bać. Chińska konkurencja może nas wyprzeć w pięć lat
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama