Reklama

Kolejna książka kucharska w Lidlu. Tym razem sieć chce uczyć Polaków zalet owoców i warzyw

Książki kucharskie za naklejki cieszą się w Lidlu niemal taką samą popularnością, jak maskotki u konkurencji. Dyskont ogłasza kolejną edycję akcji.

Aktualizacja: 08.11.2018 14:19 Publikacja: 08.11.2018 13:00

Kolejna książka kucharska w Lidlu. Tym razem sieć chce uczyć Polaków zalet owoców i warzyw

Foto: Bloomberg

To już kolejny raz przed świętami będzie można w Lidlu zbierać naklejki i wymieniać je na książki kucharskie. Tym razem sieć zadbała o to, by książka była na najwyższym poziomie, gdyż opracowała ją we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia oraz o to, by jej nie zabrakło, bo nakład sięgnął 2 milionów egzemplarzy. O atrakcyjność przepisów zadbali współpracujący z Lidlem od dłuższego czasu Karol Okrasa i Daria Ładocha oraz blogerka Kinga Paruzel i cukiernik Paweł Malecki. Swoją cegiełkę dołożyła też Polska Federacja Banków Żywności, która podzieliła się wiedzą na temat niemarnowania żywności.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Swatch odpowiada Donaldowi Trumpowi na cła nowym zegarkiem
Handel
Akcyzowa zabawa w kotka i myszkę z fiskusem
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Reklama
Reklama