Reklama
Rozwiń

Chińczycy znów podkręcają sprzedaż luksusowych marek

Burberry poinformowało, że powoli wychodzi z zapaści spowodowanej pandemia koronawirusa. Wzrost sprzedaży zauważalny jest zwłaszcza w Chinach.

Publikacja: 13.05.2021 13:02

Chińczycy znów podkręcają sprzedaż luksusowych marek

Foto: Bloomberg

ula

Jest tak dobrze, że brytyjska marka luksusowa rozważa przywrócenie wypłaty dywidendy akcjonariuszom - informuje Reuters.

Także inne marki luksusowe, takie jak Hermes, Kering i LVMH również są na dobrej drodze, aby zostawić za sobą kryzys COVID-19, a ich przychody w pierwszym kwartale przekroczyły już poziomy sprzed pandemii.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem