58 proc. e-sklepów bez wyprzedaży

Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika z ankiety porównywarki Ceneo.pl. Próbują przyciągnąć klientów innymi sposobami.

Publikacja: 02.02.2015 08:52

Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika ?z ankiety porów

Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika ?z ankiety porównywarki Ceneo.pl. Próbują przyciągnąć klientów innymi sposobami.

Foto: Bloomberg

Posezonowe wyprzedaże to jeden z rytuałów na rynku handlowym. Te zimowe zazwyczaj rozpoczynają się zaraz po Bożym Narodzeniu, ale ich prawdziwa kulminacja to styczeń.

Okazuje się jednak, że nie wszędzie. Z ankiety serwisu Ceneo wynika bowiem, że tylko 42 proc. e-sklepów organizuje takie akcje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Sukces w Genewie. USA-Chiny zawarły porozumienie po maratonie rozmów
Handel
Bruksela szykuje kontratak. Konsultuje cła na towary z USA i złoży skargę do WTO
Handel
Chiny i USA wracają do rozmów w sprawie ceł. Dojdzie do przełomu?
Handel
Donald Trump podał, ile powinny wynieść nowe cła na Chiny. W weekend ruszą rozmowy
Handel
Kradzieży sklepowych znów więcej. Tylko część jest zgłaszana
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem