Reklama

58 proc. e-sklepów bez wyprzedaży

Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika z ankiety porównywarki Ceneo.pl. Próbują przyciągnąć klientów innymi sposobami.

Publikacja: 02.02.2015 08:52

Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika ?z ankiety porów

Aż 58 proc. firm handlujących w internecie nie organizuje zimowych przecen – wynika ?z ankiety porównywarki Ceneo.pl. Próbują przyciągnąć klientów innymi sposobami.

Foto: Bloomberg

Posezonowe wyprzedaże to jeden z rytuałów na rynku handlowym. Te zimowe zazwyczaj rozpoczynają się zaraz po Bożym Narodzeniu, ale ich prawdziwa kulminacja to styczeń.

Okazuje się jednak, że nie wszędzie. Z ankiety serwisu Ceneo wynika bowiem, że tylko 42 proc. e-sklepów organizuje takie akcje.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama