Reklama

LPP na Bliskim Wschodzie

Giełdowa spółka otworzyła swój pierwszy salon na Bliskim Wschodzie. W ciągu najbliższych pięciu lat w regionie ma powstać co najmniej kilkadziesiąt sklepów.

Publikacja: 05.02.2015 11:10

LPP na Bliskim Wschodzie

Foto: Fotorzepa, Dariusz Majgier

Otwarty dzisiaj salon flagowej marki Reserved mieści się Kairze i jest zlokalizowany w centrum handlowym Festival City Mall. Jego powierzchnia wynosi ponad 1500 mkw, a zatrudnienie w nim znajdzie w sumie około 50 osób.

- Od wielu lat strategia rozwoju LPP zakłada inwestycje i coraz bardziej globalny zasięg sieci sprzedaży. Dzisiejsze otwarcie salonu Reserved w Egipcie to dla nas chwila symboliczna – robimy pierwszy krok w zupełnie nowym kierunku. Po ubiegłorocznym udanym debiucie na największym rynku zachodnioeuropejskim, w Niemczech, nasze produkty obecne są na bliskim Wschodzie. Dziś w Egipcie, a niebawem w kolejnych krajach tego niezwykle dynamicznie rozwijającego się regionu – mówi Hubert Komorowski, wiceprezes LPP.

error code: 522
Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama