Reklama

Internauci rezygnują z zakupów w realu

Przełom w branży. Polscy internauci w tym roku częściej kupią online niż w tradycyjnych sklepach.

Aktualizacja: 11.02.2015 09:37 Publikacja: 11.02.2015 09:19

Internauci rezygnują z zakupów w realu

Foto: Fotorzepa/Marian Zubrzycki

Prognozy dla e-handlu w Polsce są wyjątkowo optymistyczne. Najnowsze badania, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia, pokazują, że aż 48 proc. osób korzystających z usług sklepów internetowych planuje w tym roku zwiększyć swoje zakupy online. Co więcej, 57 proc. respondentów zamierza częściej robić zakupy przed monitorem, niż osobiście odwiedzać placówki handlowe. Do tych udadzą się tylko po żywność i bilety. Choć i te produkty – odpowiednio 9 i 35 proc. ankietowanych – zamierza nabyć w sieci.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Handel
Żabka pokazuje wyniki. Co ciekawego widać między wierszami?
Handel
LPP kontra Hindenburg. Prokuratura: Tok postępowania torpedowany
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Amazon szykuje potężne zwolnienia. Obejmą nawet 30 tys. pracowników biurowych
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama