Reklama
Rozwiń
Reklama

Odchodzi Ryszard Tomaszewski prezes Tesco Polska

Ryszard Tomaszewski po 20 latach pracy dla brytyjskiej sieci, spędzenia dziewięciu lat jako prezes polskiej, spółki postanowił zakończyć swoją karierę w firmie.

Publikacja: 26.03.2015 12:40

- Chciałbym serdecznie podziękować moim koleżankom i kolegom z Tesco za wszystkie lata wspólnej pracy, rozwoju i budowania firmy. Pracowałem wspólnie z Wami, kiedy w 1998 roku otwieraliśmy nasz pierwszy hipermarket i kiedy świętowaliśmy otwarcie 450. sklepu w Polsce. Razem stworzyliśmy ważną i liczącą się firmę, która współtworzy i kształtuje nowoczesny handel w Polsce – powiedział Ryszard Tomaszewski.

Nie odniósł się do bezpośrednich powodów podjęcia właśnie takiej decyzji. To jeden z najbardziej znanych prezesów w branży, dodatkowo jeden z nielicznych przykładów kierowania przez Polaka krajowym oddziałem międzynarodowego koncernu handlowego. Ryszard Tomaszewski nie poinformował też o swoich dalszych planach zawodowych. Firma podaje, że w trakcie kierowania firmą przez Ryszarda Tomaszewskiego sieć Tesco znacząco powiększyła liczbę sklepów i udziały rynkowe. Firma wprowadziła na polski rynek m.in. usługę sprzedaży z wykorzystaniem internetu, markę odzieżową F&F czy sieć restauracji Bistro oraz uruchomiła nowy format sklepów – Tesco Express.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama