Reklama

Ameryka Łacińska szansą dla polskich firm

Nasze spółki zaczynają śmielej wychodzić poza granice Unii Europejskiej, sięgając po coraz dalsze rynki.

Publikacja: 21.05.2015 22:00

Program Promocji Eksportu pomaga przedsiębiorcom w rozwijaniu zagranicznej ekspansji.

Program Promocji Eksportu pomaga przedsiębiorcom w rozwijaniu zagranicznej ekspansji.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Do perspektywicznych kierunków, obok Afryki i Azji, należą także kraje Ameryki Łacińskiej. Są wciąż prawie niezbadane (trafia tam zaledwie 1 proc. całości polskiego eksportu), za to mają ogromny potencjał. Blisko 600 mln mieszkańców i rozwijające się gospodarki Brazylii, Meksyku czy Peru mogą dać szanse na osiąganie znacznie większych zysków niż na mocno konkurencyjnych rynkach europejskich oraz perspektywę ekspansji na kolejne kraje kontynentu.

Bliska Ameryka

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Parlament Europejski przegłosował rozporządzenie w sprawie Mercosuru
Handel
Chińskie platformy rosną w siłę. Polacy wydają miliardy
Handel
Bruksela planuje podpisanie umowy z Mercosurem jeszcze w tym roku
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama