Aktualizacja: 21.05.2015 22:00 Publikacja: 21.05.2015 22:00
Program Promocji Eksportu pomaga przedsiębiorcom w rozwijaniu zagranicznej ekspansji.
Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz
Do perspektywicznych kierunków, obok Afryki i Azji, należą także kraje Ameryki Łacińskiej. Są wciąż prawie niezbadane (trafia tam zaledwie 1 proc. całości polskiego eksportu), za to mają ogromny potencjał. Blisko 600 mln mieszkańców i rozwijające się gospodarki Brazylii, Meksyku czy Peru mogą dać szanse na osiąganie znacznie większych zysków niż na mocno konkurencyjnych rynkach europejskich oraz perspektywę ekspansji na kolejne kraje kontynentu.
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Handlowa spółka Żabka opublikowała raport za I kwartał 2025 r. Podtrzymała długoterminowe cele.
Liczba użytkowników chińskiego serwisu już o milion przekracza wynik polskiej platformy i wynosi 18,9 mln. Jedna...
350 sklepów, 300 tys. metrów kwadratowych powierzchni – w takim tempie chce rozbudować w tym roku sieć sprzedaży...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas