Reklama

Ameryka Łacińska szansą dla polskich firm

Nasze spółki zaczynają śmielej wychodzić poza granice Unii Europejskiej, sięgając po coraz dalsze rynki.

Publikacja: 21.05.2015 22:00

Program Promocji Eksportu pomaga przedsiębiorcom w rozwijaniu zagranicznej ekspansji.

Program Promocji Eksportu pomaga przedsiębiorcom w rozwijaniu zagranicznej ekspansji.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Do perspektywicznych kierunków, obok Afryki i Azji, należą także kraje Ameryki Łacińskiej. Są wciąż prawie niezbadane (trafia tam zaledwie 1 proc. całości polskiego eksportu), za to mają ogromny potencjał. Blisko 600 mln mieszkańców i rozwijające się gospodarki Brazylii, Meksyku czy Peru mogą dać szanse na osiąganie znacznie większych zysków niż na mocno konkurencyjnych rynkach europejskich oraz perspektywę ekspansji na kolejne kraje kontynentu.

Bliska Ameryka

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama