Ameryka Łacińska szansą dla polskich firm

Nasze spółki zaczynają śmielej wychodzić poza granice Unii Europejskiej, sięgając po coraz dalsze rynki.

Publikacja: 21.05.2015 22:00

Program Promocji Eksportu pomaga przedsiębiorcom w rozwijaniu zagranicznej ekspansji.

Program Promocji Eksportu pomaga przedsiębiorcom w rozwijaniu zagranicznej ekspansji.

Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz

Do perspektywicznych kierunków, obok Afryki i Azji, należą także kraje Ameryki Łacińskiej. Są wciąż prawie niezbadane (trafia tam zaledwie 1 proc. całości polskiego eksportu), za to mają ogromny potencjał. Blisko 600 mln mieszkańców i rozwijające się gospodarki Brazylii, Meksyku czy Peru mogą dać szanse na osiąganie znacznie większych zysków niż na mocno konkurencyjnych rynkach europejskich oraz perspektywę ekspansji na kolejne kraje kontynentu.

Bliska Ameryka

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie
Handel
Grupa CCC podtrzymuje plan szybkiego rozwoju