W pierwszym półroczu 2015 roku sieć delikatesów z naturalną i ekologiczną żywnością miała niemal 40 mln zł skonsolidowanych przychodów. To o 26,4 proc. więcej niż przed rokiem.
– Jesteśmy zadowoleni z wyników I półrocza. Pozwalają one optymistycznie patrzeć nam na kondycję grupy w całym roku – mówi Sławomir Chłoń, Prezes Organic Farma Zdrowia.
Tylko w lipcu br. Organic zanotował 6,02 mln zł przychodów. Były one o 26,64 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu rok wcześniej.
W ubiegłym miesiącu firma zamknęła delikatesy w centrum handlowym na warszawskiej Pradze, które najbardziej obciążały wynik grupy w poprzednich miesiącach. - Likwidacja nierentownej placówki obniży koszty, co w efekcie pozwoli poprawić rentowność w kolejnych kwartałach – podkreśla zarząd.
Także w lipcu grupa prowadziła prace związane z rozbudową delikatesów znajdujących w Galerii Handlowej Poznań Plaza, których powierzchnia zwiększy się ponad trzykrotnie. Delikatesy te są jedną z najstarszych i najczęściej odwiedzanych sklepów sieci w Polsce. Otwarcie powiększonego sklepu planowane jest na koniec sierpnia.