Aktualizacja: 17.09.2015 13:23 Publikacja: 17.09.2015 13:23
Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe
Stuttgart; największy salon LPP w Niemczech
Foto: materiały prasowe
Stuttgart; największy salon LPP w Niemczech
Foto: materiały prasowe
Inwestycja w rozpoznawalność marki w Niemczech zaplanowana jest na najbliższe 4 lata, w tym czasie LPP planuje także otworzyć salony flagowe w kilku innych krajach Europy Zachodniej. Właściciel marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay jesienią 2014 r. zadebiutował w Niemczech. To największy w Europie i czwarty pod względem wielkości na świecie rynek odzieżowy. Obecność Reserved u naszych zachodnich sąsiadów to pierwszy etap realizacji strategii rozwoju, która zakłada globalną ekspansję LPP. Firma w najbliższych latach planuje także otwarcia flagowych salonów w europejskich stolicach mody i rozważa między innymi takie lokalizacje jak Paryż, Mediolan czy Londyn. Obecnie jednak koncentruje się przede wszystkim na rynku niemieckim.
Komisja Europejska, w reakcji na zapowiedź wprowadzenia 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez...
Zapowiedź wprowadzenia aż 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez prezydenta USA Donalda Trumpa...
Prezydent Donald Trump zapowiedział, że rekomenduje wprowadzenie 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejski...
Jedną z bardzo bolesnych konsekwencji nałożenia przez Donalda Trumpa 50-procentowych ceł będzie podwyżka cen sam...
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas