Reklama

LPP otwiera największy salon

Rok po debiucie w Niemczech LPP otwiera w Stuttgarcie flagowy sklep marki Reserved, o rekordowej powierzchni 4 tys. mkw.

Publikacja: 17.09.2015 13:23

Foto: Materiały prasowe

Inwestycja w rozpoznawalność marki w Niemczech zaplanowana jest na najbliższe 4 lata, w tym czasie LPP planuje także otworzyć salony flagowe w kilku innych krajach Europy Zachodniej. Właściciel marek odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay jesienią 2014 r. zadebiutował w Niemczech. To największy w Europie i czwarty pod względem wielkości na świecie rynek odzieżowy. Obecność Reserved u naszych zachodnich sąsiadów to pierwszy etap realizacji strategii rozwoju, która zakłada globalną ekspansję LPP. Firma w najbliższych latach planuje także otwarcia flagowych salonów w europejskich stolicach mody i rozważa między innymi takie lokalizacje jak Paryż, Mediolan czy Londyn. Obecnie jednak koncentruje się przede wszystkim na rynku niemieckim.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Prezydent USA Donald Trump: Mamy porozumienie handlowe z Koreą Południową
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama