Reklama

Maxi Zoo rzuca rękawicę Kakadu

Polacy nie szczędzą wydatków na produkty dla swoich pupili. O nasz rynek zamierza powalczyć więc mocniej niemiecki potentat Fressnapf.

Publikacja: 28.11.2015 07:42

Maxi Zoo rzuca rękawicę Kakadu

Foto: materiały prasowe

Blisko 1,2 tys. sklepów w 12 krajach sprawia, że istniejąca od ćwierć wieku grupa zajmuje czołową pozycję na europejskim rynku produktów dla zwierząt. Założony Torstena Toellera Fressnapf – działający pod markami Fressnapf i Maxi Zoo - łakomie patrzy także na polski rynek, gdzie wydatki na produkty dla zwierząt domowych sięgają 2,3 mld zł i nadal rosną.

- Polski rynek ma duży potencjał dla Maxi Zoo – mówi "Rzeczpospolitej" Patrick Bontenakels, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci sklepów Maxi Zoo.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama