Reklama
Rozwiń

Maxi Zoo rzuca rękawicę Kakadu

Polacy nie szczędzą wydatków na produkty dla swoich pupili. O nasz rynek zamierza powalczyć więc mocniej niemiecki potentat Fressnapf.

Publikacja: 28.11.2015 07:42

Maxi Zoo rzuca rękawicę Kakadu

Foto: materiały prasowe

Blisko 1,2 tys. sklepów w 12 krajach sprawia, że istniejąca od ćwierć wieku grupa zajmuje czołową pozycję na europejskim rynku produktów dla zwierząt. Założony Torstena Toellera Fressnapf – działający pod markami Fressnapf i Maxi Zoo - łakomie patrzy także na polski rynek, gdzie wydatki na produkty dla zwierząt domowych sięgają 2,3 mld zł i nadal rosną.

- Polski rynek ma duży potencjał dla Maxi Zoo – mówi "Rzeczpospolitej" Patrick Bontenakels, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci sklepów Maxi Zoo.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła Trumpa blokują import odzieży z Chin do USA. Najniższy poziom od 22 lat
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Handel
Donald Trump zapowiada nowe cła. „Dzisiaj zajmujemy się miedzią”
Handel
Grupa VRG na zakupach. W.Kruk przejmie znaną sieć butików
Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów