Maxi Zoo rzuca rękawicę Kakadu

Polacy nie szczędzą wydatków na produkty dla swoich pupili. O nasz rynek zamierza powalczyć więc mocniej niemiecki potentat Fressnapf.

Publikacja: 28.11.2015 07:42

Maxi Zoo rzuca rękawicę Kakadu

Foto: materiały prasowe

Blisko 1,2 tys. sklepów w 12 krajach sprawia, że istniejąca od ćwierć wieku grupa zajmuje czołową pozycję na europejskim rynku produktów dla zwierząt. Założony Torstena Toellera Fressnapf – działający pod markami Fressnapf i Maxi Zoo - łakomie patrzy także na polski rynek, gdzie wydatki na produkty dla zwierząt domowych sięgają 2,3 mld zł i nadal rosną.

- Polski rynek ma duży potencjał dla Maxi Zoo – mówi "Rzeczpospolitej" Patrick Bontenakels, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu sieci sklepów Maxi Zoo.

Pozostało 86% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?