W marcu CDRL wypracowało 10,2 mln zł przychodów ze sprzedaży w sieci detalicznej w Polsce. To o 4 proc. więcej niż rok wcześniej, czyli tempo wzrostu okazało się nieco wolniejsze niż w poprzednich miesiącach. W lutym obroty wzrosły o 13 proc. (zaś w całym I kwartale o 9 proc., do 27,8 mln zł).
Marzec po raz kolejny przyniósł wysoki wzrost sprzedaży w internecie - w Polsce przychody urosły o 67 proc., do 0,98 mln zł. Jednak i tym razem wzrost okazał się niższy niż w poprzednich miesiącach - w lutym wzrost sięgnął aż 155 proc. (w całym I kwartale e-commerce w Polsce przyniósł 2,96 mln zł przychodów, czyli o 113 proc. więcej niż rok temu). Spore wzrosty w e-sklepie są efektem uruchomienia w połowie ubiegłego roku nowej witryny internetowej. W tym roku spółka pracuje nad nowymi wersjami językowymi e-sklepu. Parę dni temu uruchomiono wersje sklepu internetowego coccodrillo.eu przeznaczone na rynki Niemiec i Austrii.
W tym roku sieć placówek handlowych ma wzrosnąć z ok. 450 do ok. 500 na koniec roku. Na koniec 2015 roku spółka miała na świecie dokładnie 447 punkty handlowe różnego typu (na koniec 2014 roku w skład sieci wchodziło 362 placówki). CDRL planuje w tym roku wypłacić dywidendę. Zarząd rekomenduje, aby było to 85 groszy na jedną akcję (czyli łącznie 5,15 mln zł z jednostkowego zysku netto CDRL, który wyniósł 8,17 mln zł). Dla porównania w zeszłym roku spółka wypłaciła dywidendę w wysokości 75 groszy na jedną akcję z zysku za 2014 r.