Zaproponowane przez Komisję nowe zasady handlu elektronicznego pozwolą konsumentom i przedsiębiorstwom w pełni odczuć korzyści z jednolitego rynku

Komisja Europejska przedstawiła w zeszłą środę pakiet środków umożliwiających konsumentom i przedsiębiorstwom łatwiejsze i bezpieczniejsze zakupy i sprzedaż produktów i usług online w całej Unii Europejskiej.

Publikacja: 27.05.2016 10:22

Zaproponowane przez Komisję nowe zasady handlu elektronicznego pozwolą konsumentom i przedsiębiorstwom w pełni odczuć korzyści z jednolitego rynku

Foto: Associated Press - Ivan Kruk

W środę, 25 maja, w ramach strategii tworzenia jednolitego rynku cyfrowego i realizacji strategii jednolitego rynku Komisja Europejska przedstawiła oparty na trzech filarach plan rozwoju handlu elektronicznego. Jego elementami są: zapobieganie blokowaniu geograficznemu, obniżanie kosztów i zwiększanie skuteczności doręczania paczek zagranicznych oraz budowanie zaufania konsumentów poprzez lepszą ochronę i egzekwowanie prawa.

Zapobieganie blokowaniu geograficznemu i innym formom dyskryminacji ze względu na przynależność państwową lub miejsce zamieszkania

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości
Handel
Żabka pokazała wyniki. Akcje tanieją
Handel
Temu wygrywa z Allegro? Niekoniecznie
Handel
Grupa CCC podtrzymuje plan szybkiego rozwoju