Aktualizacja: 20.12.2016 20:06 Publikacja: 20.12.2016 19:27
Foto: 123RF
Wartość e-handlu Polskiej branży odzieżowej będzie z roku na rok wyższa
Foto: Rzeczpospolita
Nie ma na warszawskiej giełdzie polskiej firmy odzieżowej, która w strategii nie miałaby wpisanego rozwoju biznesu w internecie. To powszechny sposób na wyższe przychody i poprawę marży operacyjnej i EBITDA oraz szansa na relatywnie tanie wejście na rynki zagraniczne. Na razie sprzedaż w sieci odpowiada w zależności od marki i asortymentu za 2–17 proc. przychodów.
Zapowiedź wprowadzenia aż 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejskiej przez prezydenta USA Donalda Trumpa...
Prezydent Donald Trump zapowiedział, że rekomenduje wprowadzenie 50-procentowych ceł na towary z Unii Europejski...
Jedną z bardzo bolesnych konsekwencji nałożenia przez Donalda Trumpa 50-procentowych ceł będzie podwyżka cen sam...
Już w poniedziałek odbędzie się jedno z kluczowych wydarzeń dla sektora handlu i dystrybucji w Polsce.
Parlament Europejski zagłosował za cłami na nawozy importowane ze Wschodu. Przeciw było jedynie stu posłów, za a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas