Reklama
Rozwiń

Handel transgraniczny okiem konsumentów

Lepsze ceny to główny powód zakupów transgranicznych. 76 proc. osób robiących tego typu zakupy na świecie wskazało go w najnowszym badaniu PayPal i Ipsos.

Aktualizacja: 12.01.2017 16:05 Publikacja: 12.01.2017 15:24

Foto: 123RF

Równie ważnym czynnikiem jest niedostępność danego produktu w kraju konsumenta (65 proc.). 55 proc. stwierdziło, że dzięki transgranicznym zakupom mogą odkrywać nowe i interesujące produkty. Podobne powody wskazywali Polscy konsumenci.

Ipsos szacuje, że wartość handlu transgranicznego w Polsce wzrośnie w tym roku o niemal 24 proc.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem