Aktualizacja: 31.01.2017 16:02 Publikacja: 31.01.2017 15:48
Foto: www.allegro.pl
Notowana na warszawskiej giełdzie firma kurierska – po ubiegłorocznej decyzji o wycofaniu się z rynku listów – mocno skoncentrowała się na e-commerce. Pod koniec 2015 r. zasięg InPost na Allegro sięgał ok. 5,5 mln ofert. Dziś dostawy tej firmy dostępne są w ponad 11 mln ofert.
– W ciągu roku prawie podwoiliśmy nasz zasięg na Allegro. Nie jest to zaskoczeniem, gdyż jako jedyna firma w Polsce oferujemy najszerszy zakres usług od paczkomatu po usługi kurierskie, w tym usługi kurierskie premium typu same Day (tego samego dnia – red.). Dodatkowo w cenie naszych usług jest darmowy zwrot towarów do nadawcy – podkreśla Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, właściciela marki InPost.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas