Aktualizacja: 17.02.2017 06:18 Publikacja: 16.02.2017 21:33
Konsumenci już dzisiaj prognozują, że w 2025 r. będą częściej kupowali przez internet niż w tradycyjnych sklepach. Jeśli zsumować deklaracje chęci dokonywania zakupów za pośrednictwem komputera i z użyciem urządzeń mobilnych, widać, że e-handel chce już wkrótce wybierać niemal dwukrotnie więcej osób niż tradycyjne sklepy.
Z badania SW Research dla sieci Leroy Merlin nie wynika jednak, że stacjonarne placówki są skazane na zniknięcie z rynku. O ile zwolennicy poszukiwań towaru i finalizowania zakupów tylko w internecie wygrywają, o tyle jednak wciąż liczna jest grupa osób, które wcześniej wybierają się do stacjonarnego sklepu, aby obejrzeć interesujące je produkty.
W czerwcu twórca i prezes Amiki oficjalnie zrezygnuje ze stanowiska, pozostając w spółce jako doradca. W zarządz...
Jeszcze niedawno islamscy radykałowie z Afganistanu byli dla Kremla „terrorystami”. Teraz reżim talibów dołącza...
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas