Grupa Vistula: 88,7 mln zł przychodów w dwa miesiące

44,8 mln zł wyniosły przychody Grupy Vistuli w lutym br. To o 14,2 proc. więcej niż w lutym 2016 r. w sumie w ciągu pierwszych dwóch miesięcy obroty właściciela marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler i W.Kruk urosły o 11,4 proc. rok do roku do 88,7 mln zł.

Publikacja: 03.03.2017 12:30

To oznacza, że przychody grupy rosną nadal szybciej niż powierzchnia handlowa jej sklepów. W końcu lutego łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej wyniosła 30,5 tys. m2 , o 10,8 proc. więcej niż w lutym 2016 r.

W tym roku lutowe wyniki sklepów z odzieżą zamknęły się sumą 23,4 mln zł, o 24,6 proc. większą niż rok wcześniej. Pierwsze dwa miesiące br. przyniosły im zaś 50,6 mln zł przychodów, o 19,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 r.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Handel
Ruszyły protesty przed sklepami Lidla w całej Polsce. Spór o inwestycję na Warmii
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Wielkie plany LPP. Firma zainwestuje w 2025 r. 3,5 mld zł
Handel
Co po elektrykach i koniakach
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?