Grupa Vistula: 88,7 mln zł przychodów w dwa miesiące

44,8 mln zł wyniosły przychody Grupy Vistuli w lutym br. To o 14,2 proc. więcej niż w lutym 2016 r. w sumie w ciągu pierwszych dwóch miesięcy obroty właściciela marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler i W.Kruk urosły o 11,4 proc. rok do roku do 88,7 mln zł.

Publikacja: 03.03.2017 12:30

To oznacza, że przychody grupy rosną nadal szybciej niż powierzchnia handlowa jej sklepów. W końcu lutego łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej wyniosła 30,5 tys. m2 , o 10,8 proc. więcej niż w lutym 2016 r.

W tym roku lutowe wyniki sklepów z odzieżą zamknęły się sumą 23,4 mln zł, o 24,6 proc. większą niż rok wcześniej. Pierwsze dwa miesiące br. przyniosły im zaś 50,6 mln zł przychodów, o 19,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 r.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Jacek Rutkowski po 22 latach przestaje być prezesem Amiki
Handel
Taliban dostarczy Putinowi owoce, przyprawy i dywany
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym