Reklama
Rozwiń
Reklama

Grupa Vistula: 88,7 mln zł przychodów w dwa miesiące

44,8 mln zł wyniosły przychody Grupy Vistuli w lutym br. To o 14,2 proc. więcej niż w lutym 2016 r. w sumie w ciągu pierwszych dwóch miesięcy obroty właściciela marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler i W.Kruk urosły o 11,4 proc. rok do roku do 88,7 mln zł.

Publikacja: 03.03.2017 12:30

To oznacza, że przychody grupy rosną nadal szybciej niż powierzchnia handlowa jej sklepów. W końcu lutego łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej wyniosła 30,5 tys. m2 , o 10,8 proc. więcej niż w lutym 2016 r.

W tym roku lutowe wyniki sklepów z odzieżą zamknęły się sumą 23,4 mln zł, o 24,6 proc. większą niż rok wcześniej. Pierwsze dwa miesiące br. przyniosły im zaś 50,6 mln zł przychodów, o 19,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 r.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama