Grupa Vistula: 88,7 mln zł przychodów w dwa miesiące

44,8 mln zł wyniosły przychody Grupy Vistuli w lutym br. To o 14,2 proc. więcej niż w lutym 2016 r. w sumie w ciągu pierwszych dwóch miesięcy obroty właściciela marek Vistula, Wólczanka, Deni Cler i W.Kruk urosły o 11,4 proc. rok do roku do 88,7 mln zł.

Publikacja: 03.03.2017 12:30

To oznacza, że przychody grupy rosną nadal szybciej niż powierzchnia handlowa jej sklepów. W końcu lutego łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej wyniosła 30,5 tys. m2 , o 10,8 proc. więcej niż w lutym 2016 r.

W tym roku lutowe wyniki sklepów z odzieżą zamknęły się sumą 23,4 mln zł, o 24,6 proc. większą niż rok wcześniej. Pierwsze dwa miesiące br. przyniosły im zaś 50,6 mln zł przychodów, o 19,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2016 r.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Handel
Legendarny producent jeansów nie boi się ceł Trumpa. Levi Strauss ma zapasy na pół roku
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama