Konsumenci zadowoleni z e-sklepów

96 proc. Polaków swoje doświadczenia z zakupami internetowymi określa jako pozytywne.

Aktualizacja: 22.03.2017 14:49 Publikacja: 22.03.2017 14:15

Konsumenci zadowoleni z e-sklepów

Foto: Flickr

Najpopularniejszymi artykułami nabywanymi w sieci są książki, odzież i obuwie. Wyniki badania Kantar TNS pokazują, że przejrzyste koszty dostawy (91 proc. wskazań), przesyłka następnego dnia (ok. 90 proc.) i opcja powiadomień z czasowym przedziałem planowanego dostarczenia przesyłki (80 proc.), najsilniej zachęcają do zakupów online w danym e-sklepie.

Badanie powstało w oparciu o opinie 23,5 tys. osób z 21 krajów Europy. Wśród głównych tendencji raport podkreśla rosnący udział zakupów dokonanych w kanale mobilnym i coraz wyższe zainteresowanie ofertami zagranicznych sklepów internetowych. Analizy wskazują także na znaczenie elastyczności i jasnych zasad w zakresie doręczeń i ewentualnych zwrotów.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Handel
UE odpowiada na zapowiedź nowych ceł Donalda Trumpa. Żąda szacunku
Handel
Europejska branża luksusowa krwawi przez cła Donalda Trumpa
Handel
Donald Trump zapowiada 50-procentowe cła na towary z Unii Europejskiej
Handel
Donald Trump uderza w UE. „Do tej pory była nadzieja, że on tylko gra, że to blef”
Handel
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji