Reklama
Rozwiń
Reklama

CDRL: wzrost sprzedaży w kwietniu

W kwietniu polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały wzrost sprzedaży o 9 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem. Przychody z e-commerce były o 27 proc. wyższe.

Publikacja: 08.05.2017 12:53

- W kwietniu podtrzymaliśmy dobre wyniki sprzedażowe zarówno w sieci stacjonarnej, jak również w internecie. E-commerce staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem, co wynika z realizacji naszej strategii – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W okresie styczeń-kwiecień przychody w polskiej sieci sklepów spółki wyniosły narastająco 41,09 mln zł wobec 39,11 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskiej sieci e-commerce wzrosły w tym czasie o 25 proc. do 4,67mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Reklama
Reklama