Reklama

CDRL: wzrost sprzedaży w kwietniu

W kwietniu polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały wzrost sprzedaży o 9 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem. Przychody z e-commerce były o 27 proc. wyższe.

Publikacja: 08.05.2017 12:53

- W kwietniu podtrzymaliśmy dobre wyniki sprzedażowe zarówno w sieci stacjonarnej, jak również w internecie. E-commerce staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem, co wynika z realizacji naszej strategii – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W okresie styczeń-kwiecień przychody w polskiej sieci sklepów spółki wyniosły narastająco 41,09 mln zł wobec 39,11 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskiej sieci e-commerce wzrosły w tym czasie o 25 proc. do 4,67mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Kurs LPP blisko historycznego szczytu. Sceptyczka podniosła wycenę
Handel
Miliardy na znane marki, czyli ABG buduje masę przed IPO
Handel
Donald Trump wzywa UE do nałożenia 100-proc. ceł na Chiny i Indie
Handel
Założyciel CCC: Już się nie potknę, jestem za blisko biznesu
Handel
Donald Trump ubiega się o utrzymanie ceł przez Sąd Najwyższy. Prosi o „szybką decyzję”
Reklama
Reklama