CDRL: wzrost sprzedaży w kwietniu

W kwietniu polskie sklepy sieci Coccodrillo zanotowały wzrost sprzedaży o 9 proc. w porównaniu z tym samym miesiącem przed rokiem. Przychody z e-commerce były o 27 proc. wyższe.

Publikacja: 08.05.2017 12:53

- W kwietniu podtrzymaliśmy dobre wyniki sprzedażowe zarówno w sieci stacjonarnej, jak również w internecie. E-commerce staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem, co wynika z realizacji naszej strategii – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

W okresie styczeń-kwiecień przychody w polskiej sieci sklepów spółki wyniosły narastająco 41,09 mln zł wobec 39,11 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskiej sieci e-commerce wzrosły w tym czasie o 25 proc. do 4,67mln zł.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Handel
Dotkliwy cios w portfele Amerykanów. Największa sieć sklepów podwyższy ceny przez cła
Handel
Burberry ponosi duże straty. Brytyjska marka podjęła radykalne kroki
Handel
Ceny rosną najwolniej w tym roku. Dzięki sieciom handlowym
Handel
Allegro rozszerza program Smart
Handel
Donald Trump obniża cła na towary z Chin o najniższej wartości