Aktualizacja: 08.05.2017 12:53 Publikacja: 08.05.2017 12:53
- W kwietniu podtrzymaliśmy dobre wyniki sprzedażowe zarówno w sieci stacjonarnej, jak również w internecie. E-commerce staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem, co wynika z realizacji naszej strategii – powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.
W okresie styczeń-kwiecień przychody w polskiej sieci sklepów spółki wyniosły narastająco 41,09 mln zł wobec 39,11 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Przychody w polskiej sieci e-commerce wzrosły w tym czasie o 25 proc. do 4,67mln zł.
Wojna celna prezydenta USA Donalda Trumpa zaczyna coraz bardziej doskwierać amerykańskiemu biznesowi – i już nie...
Luksusowa marka modowa Burberry ogłosiła, że do 2027 roku może zlikwidować około 1700 miejsc pracy w ramach plan...
W kwietniu w sklepach było drożej średnio o 5,6 proc., podczas gdy jeszcze przed miesiącem było to 6,7 proc. r./...
Abonament, w którego w ramach użytkownicy dostają darmowe dostawy czy dodatkowe promocje, zyskał nowe funkcjonal...
Donald Trump wykonał kolejny krok w stronę poprawy relacji handlowych między Stanami Zjednoczonymi a Chinami. Pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas