Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 12.09.2017 16:45 Publikacja: 12.09.2017 16:01
Foto: Bloomberg
Niemiecka sieć Lidl postawiła na religijną neutralność. Kupując produkty z greckiej serii Eridanous, klienci mogli na opakowaniach rozpoznać słynny zabytek, jakim jest kościół w Imerowigli na greckim Santorynie. Ten biały budynek niewątpliwie jest prawosławną świątynią, a na szczycie jej błękitnej kopuły wznosi się krzyż. Tak jest przynajmniej w rzeczywistości, bo dział marketingu Lidla postanowił pominąć ten ostatni szczegół na opakowaniach swoich serków i słodyczy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Firma będąca biznesowym partnerem CCC ma przed sobą ważny rok. W bieżącym uzgodniła już transakcje za 1,7 mld do...
Prezydent USA Donald Trump wezwał unijnych urzędników do nałożenia na Chiny i Indie karnych ceł w wysokości do 1...
Nasz model biznesowy jest taki, że to my mamy zarabiać – mówi Dariusz Miłek, główny akcjonariusz Grupy CCC.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas