Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 12.09.2017 16:45 Publikacja: 12.09.2017 16:01
Foto: Bloomberg
Niemiecka sieć Lidl postawiła na religijną neutralność. Kupując produkty z greckiej serii Eridanous, klienci mogli na opakowaniach rozpoznać słynny zabytek, jakim jest kościół w Imerowigli na greckim Santorynie. Ten biały budynek niewątpliwie jest prawosławną świątynią, a na szczycie jej błękitnej kopuły wznosi się krzyż. Tak jest przynajmniej w rzeczywistości, bo dział marketingu Lidla postanowił pominąć ten ostatni szczegół na opakowaniach swoich serków i słodyczy.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
We wtorek, 14 października, mija termin zawieszenia wyroku Sądu Apelacyjnego USA, zgodnie z którym Donald Trump...
Najmłodsi konsumenci coraz częściej traktują wyjście do sklepu jako rozrywkę i spotkanie towarzyskie, a nie zaku...
Chiny dziesięciokrotnie zwiększyły eksport do Rosji komponentów do dronów bojowych, którymi agresor atakuje Ukra...
We wtorek zaczęły obowiązywać nowe opłaty portowe wprowadzone przez Stany Zjednoczone i Chiny, a także amerykańs...
82 proc. Polaków zanim wybierze się na zakupy, nawet do stacjonarnego sklepu, sprawdza informacje o poszukiwanyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas