Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.10.2017 14:38 Publikacja: 04.10.2017 14:34
Foto: Bloomberg
W ramach uzgodnionej już w kwietniu tego roku współpracy Coty, globalny lider na rynku kosmetyków zapachowych, ma wyznaczać strategiczny kierunku rozwoju Burberry Beauty zaś brytyjski właściciel marki ma kierować działaniami kreatywnymi. Ustalono, że zapachy, kosmetyki do makijażu oraz produkty do pielęgnacji skóry z logo Burberry będą sprzedawane na całym świecie w czołowych luksusowych perfumeriach, w butikach Burberry oraz przez Internet.
Amerykański koncern, który ma w portfelu silną grupę marek z różnych segmentów rynku urody (w tym Covergirl, Max Factor, Bourjois, Adidas, Wella, Rimmel; Calvin Klein, Marc Jacobs, Hugo Boss, Gucci) nie podał teraz wartości transakcji, ale informowano o tym już w kwietniu. Za prawa do licencji oraz zapasy Coty zapłacił łącznie 225 mln dolarów- większość tej kwoty, bo ok. 163 mln USD to koszt praw. Dojdą do tego wydatki na opłaty licencyjne (począwszy od października br.) oraz nakłady na rozwój marki.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas