Reklama
Rozwiń
Reklama

Pizzerie straciły klientów w wakacje. Fast foody walczą o klientów

Ruch w pizzeriach zmalał o ponad 10 proc., podczas gdy w innych fast foodach o 3 proc. To efekt zarówno wakacyjnych wyjazdów i dobrej pogody, jak i większej popularności zamawiania posiłków do domu

Publikacja: 26.09.2024 04:40

Pizzerie straciły klientów w wakacje. Fast foody walczą o klientów

Foto: Adobe Stock

Od czerwca do sierpnia ruch w pizzeriach spadł 10,3 proc., licząc rok do roku, podczas gdy w lokalach serwujących kanapki czy dania z kurczaka obniżył się o 3,2 proc. – wynika z danych Proxi.cloud w oparciu o analizę zachowań 3 mln konsumentów. „Rzeczpospolita” poznała dane jako pierwsza, powstają one w oparciu o analizę ruchu telefonów komórkowych.

Mniejszy tłok nie tylko w pizzeriach

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gastronomia
Starbucks w USA traci klientów. Sprzedaż rośnie na świecie mimo drogiej kawy
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Gastronomia
Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama