Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.01.2018 10:18 Publikacja: 07.01.2018 20:00
Foto: Fotorzepa/Marta Bogacz
Dla tych Polaków, którzy spłacają kredyty w walutach obcych, szczególnie we frankach, początek 2018 r. oznaczał powrót do przeszłości. Kurs szwajcarskiej waluty spadł w minionym tygodniu do poziomu sprzed 15 stycznia 2015 r., gdy tamtejszy Szwajcarski Bank Narodowy przestał bronić jej przed umocnieniem. Tamta zaskakująca decyzja SNB sprawiła, że notowania franka wystrzeliły w górę i utrzymywały się na podwyższonym poziomie przez ponad dwa lata.
Za franka było trzeba w tym czasie płacić co najmniej 3,80 zł, a chwilami nawet ponad 4,30 zł. W minionym tygodniu wystarczyło 3,52 zł. Wieloletnie minima wyznaczyły także kursy dolara i euro. Amerykańska waluta kosztowała 3,44 zł, najmniej od grudnia 2014 r., a euro po raz pierwszy od lata 2015 r. można było kupić za 4,15 zł.
26 proc. ocenia ją pozytywnie, a 28 proc. negatywnie. Tylko co piąty deklaruje, że w ostatnich trzech miesiącach...
Norweski narodowy fundusz emerytalny Statens pensjonsfond, nazywany potocznie funduszem naftowym ze względu na g...
Fundusze zdefiniowanej daty PPK w miarę swoich możliwości stabilizowały sytuację na warszawskim rynku, w czasie...
Grupa Revolut zarobiła w minionym roku 1,4 mld dolarów. Liczba klientów na świecie wzrosła o 15 mln, a w Polsce...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Jak zagraniczny kapitał może pomóc Polsce budować drogi, porty i sieci energetyczne?
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas