Banki też chcą zarobić na wyprawce szkolnej

Większość polskich rodzin zapłaci w tym roku za wyprawkę szkolną dla dzieci z własnych środków, pochodzących np. z programu 500+. Nie oznacza to jednak, że banki nie walczą o zainteresowanie klientów swoimi produktami.

Aktualizacja: 29.08.2017 06:16 Publikacja: 28.08.2017 19:38

Banki też chcą zarobić na wyprawce szkolnej

Foto: 123RF

– Proponujemy rozwiązanie finansowe, które może pomóc rodzicom sfinansować część z pragnień ich dzieci – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Bank ruszył właśnie z kampanią reklamową kredytu „Wszystko gra", który ma wesprzeć rodziców m.in. w sfinansowaniu wyprawki szkolnej.

Podobną akcję prowadzą BOŚ Bank w ramach oferty EKOpożyczka na lato czy Alior Bank z Pożyczką szkolną 0 proc. prowizji.

– W Klubie Rabatowym prowadzimy aktualnie kampanię „Witaj, Szkoło, w Klubie Rabatowym". Nasi klienci, płacąc kartą Credit Agricole, mogą skorzystać ze zniżek m.in. w Martes Sport (-10 proc. na cały asortyment) czy Merlin.pl (-5 proc. na cały asortyment), a także w sklepach lokalnych (księgarnie, sklepy papiernicze i sportowe) – wylicza Agnieszka Gorzkowicz z biura prasowego Banku Credit Agricole.

Instytucja oferuje również ubezpieczenie dla dzieci – Pakiet na Wypadki.

Posiadacze karty kredytowej Millennium Impresja mogą natomiast zapłacić nią za wyprawkę szkolną, a później skorzystać z Wygodnych Rat – dwa razy w roku wydatki dokonane kartą (maksymalnie do poziomu 3 tys. zł; wybraną transakcję bezgotówkową lub saldo transakcji) można rozłożyć na równe miesięczne raty 0 proc. (RRSO 1,88 proc.). Klient ma do wyboru sześć, dziewięć lub dwanaście rat.

Dodatkowo z kartą Impresja zyskać można do 5 proc. zwrotu wydatków dokonanych u partnerów banku, wśród których są m.in. Empik, Smyk, Zara, Venezia, Deichmann czy Carrefour.

W wielu bankach również pożyczki z bieżącej oferty mogą zaspokoić potrzebę sfinansowania wyprawki szkolnej. W ramach trwających promocji instytucje oferują kredyty na niskie kwoty (od 1 tys. zł) i krótkie okresy spłaty (od sześciu miesięcy) z obniżonym oprocentowaniem czy niską lub zerową prowizją, minimum do końca września.

– Proponujemy rozwiązanie finansowe, które może pomóc rodzicom sfinansować część z pragnień ich dzieci – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający pionu komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

Bank ruszył właśnie z kampanią reklamową kredytu „Wszystko gra", który ma wesprzeć rodziców m.in. w sfinansowaniu wyprawki szkolnej.

Pozostało 82% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Finanse
Będzie konkurs dla członków Rady Fiskalnej
Finanse
Jak przestępcy ukrywają pieniądze? Kryptowaluty nie są wcale na czele
Finanse
Były dyrektor generalny Binance skazany za pranie brudnych pieniędzy
Finanse
Podniesienie kwoty wolnej od podatku. Minister finansów Andrzej Domański zdradził kiedy
Finanse
Co się dzieje z cenami złota? Ma być jeszcze drożej
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił