Reklama
Rozwiń
Reklama

Większość uwag do strategii rozwoju rynku kapitałowego bez odzewu

Wiele zastrzeżeń, które zgłoszono do strategii rozwoju rynku kapitałowego, nie zostało jednak uwzględnionych – sygnalizują ludzie z branży.

Publikacja: 28.10.2019 21:00

Większość uwag do strategii rozwoju rynku kapitałowego bez odzewu

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Strategia rozwoju rynku kapitałowego, która została opublikowana w piątek, budzi mieszane uczucia. Z jednej strony dobrze się stało, że w końcu ujrzała światło dzienne, ale uczestnicy rynku wskazują, że jej ostateczna wersja i tak pozostawia sporo do życzenia, gdyż nie dotyka wielu aspektów, na które zwracano uwagę na etapie konsultacji.

– Dobrą wiadomością jest opublikowanie dokumentu, jak również to, że strategia zyskała opiekuna w postaci pełnomocnika ministra finansów, inwestycji i rozwoju ds. wdrożenia SRRK – mówi Marcin Dyl, prezes Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami. Nie ukrywa, że realizacja strategii będzie wyzwaniem.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Finanse
W środę ostatni dzień na zgłoszenie wierzytelności do syndyka Cinkciarza
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Finanse
55 mld zł na przywileje emerytalne. Zrzutka po 2200 zł na podatnika
Finanse
Plastikowe karty odchodzą do lamusa? Polacy coraz częściej płacą zegarkiem i pierścieniem
Finanse
Wyprzedaż bitcoina jest oznaką szerszego niepokoju na rynkach globalnych
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Finanse
Prognozy Goldman Sachs dla rynków na 2026 rok
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama