Haag zaproszono też, by wcieliła się w postać wymyślonej przez siebie bohaterki. Bella mimo braku sukcesów wierzy w swój aktorski talent. Na razie pisuje wymyślne CV, nie przejmując się ich zgodnością z realiami, stąd „umiejętności akrobatyczne" w jednym z nich.
To hasło sprawi, że pewnego dnia zadzwoni telefon z Królewskiego Teatru Dramatycznego. Ingmar Bergman wystawia tam szekspirowski „Wieczór trzech króli" i potrzebuje zawodowej akrobatki. Bella podpisuje kontrakt, licząc, że do premiery zdoła się nauczyć stosownych figur, co oczywiście okazuje się złudzeniem. Nie przejmuje się, że prawda musi wyjść na jaw, zwłaszcza że zainteresował się nią duński amant (Waldau).
Najciekawsze i oryginalne we „Wspaniałej..." są kulisy Bergmanowskiego teatru, autentyczni aktorzy, którzy grali w jego inscenizacjach, aura strachu i podziwu, jaką mimowolnie wytwarzał.
Reszta to powtórka z rozrywki i schematy romantycznej komedii.
Szwecja 2007, reż. Hannes Holm, wyk. Martina Haag, Nikolaj Coster Waldau, Ellen Mattson, Reine Brynolfsson