Na przykładzie włoskiej telewizji pokazuje, jak dalece kształtuje ona ludzi. Właścicielem największych stacji w tym kraju jest premier Silvio Berlusconi. Komercyjne programy, które serwują jego anteny, odzwierciedlają gust i osobowość medialnego potentata – tak twierdzą w filmie jego znajomi. A gust Berlusconiego jest ich zdaniem koszmarny – pół nagie kobiety z wielkim biustem i show bez ładu i sensu, byle było kolorowo i wesoło.
Dla 80 procent Włochów, czerpiących wiedzę o życiu głównie z telewizji, pokazanie się w jakimkolwiek programie jest jednak marzeniem, dla którego wiele potrafią poświęcić. Tak jak jeden z bohaterów filmu, 26-letni Ricky Canevali, mechanik, pragnący sławy i pracy w telewizji.
Mówi, że śpiewa i tańczy jak Ricky Martin, walczy jak Jean-Claude van Damme. Wytrwale uczęszcza na castingi, by pokazać przed kamerą swoje umiejętności i zmienić szarą codzienność w życie celebryty. To także pragnienie setek dziewczyn marzących o zostaniu veliną czyli chmurką – ozdobą programów telewizyjnych, gdzie jedynym zadaniem skąpo ubranych panienek jest ładnie wyglądać i wykonać 30-sekundowy taniec przerywnik. Widzowie poznają także Lele More, wpływowego agenta telewizyjnego i zarazem przyjaciela Berlusconiego oraz Frabrizia Corone, paparazziego, który stał się gwiazdą. Tego filmu nie można przegapić.
23.22 | TVP Info | SOBOTA