Reklama
Rozwiń
Reklama

Rynek południowokoreański: jakie są szanse i wyzwania dla polskich firm?

Firmy z Polski przejęły 90 proc. koreańskiego rynku mleka UHT. O sukcesach i wyzwaniach polskich firm w Korei Południowej, a także o postrzeganiu Polski jako miejsca inwestycji opowiada Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura PAIH.

Publikacja: 15.11.2024 15:30

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Foto: Adobe Stock

Którym firmom z Polski udaje się trafić w odpowiednie nisze na południowokoreańskim rynku?

Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH): Jesteśmy szczególnie silni w sektorze, dóbr szybko zbywalnych (ang. FMCG), zwłaszcza w branży spożywczej. Korea Południowa to kraj w 70 proc. pokryty górami, co sprawia, że wiele żywności musi być tu importowanej, aby wyżywić ok. 52 mln Koreańczyków.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Eksport
Afryka to kontynent przyszłości i perspektywiczny kierunek dla polskiego biznesu
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Eksport
Polska na Expo w Japonii pokazała się z dobrej strony
Eksport
Polskie firmy technologiczne coraz odważniej patrzą na Dubaj
Eksport
Co dobrego dla polskich MŚP w Irlandii w przyszłorocznym budżecie tego kraju?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Eksport
Dubaj chce rozwijać współpracę z Polską
Reklama
Reklama