Reklama

Rynek południowokoreański: jakie są szanse i wyzwania dla polskich firm?

Firmy z Polski przejęły 90 proc. koreańskiego rynku mleka UHT. O sukcesach i wyzwaniach polskich firm w Korei Południowej, a także o postrzeganiu Polski jako miejsca inwestycji opowiada Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura PAIH.

Publikacja: 15.11.2024 15:30

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Foto: Adobe Stock

Którym firmom z Polski udaje się trafić w odpowiednie nisze na południowokoreańskim rynku?

Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH): Jesteśmy szczególnie silni w sektorze, dóbr szybko zbywalnych (ang. FMCG), zwłaszcza w branży spożywczej. Korea Południowa to kraj w 70 proc. pokryty górami, co sprawia, że wiele żywności musi być tu importowanej, aby wyżywić ok. 52 mln Koreańczyków.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Eksport
Polskie firmy technologiczne coraz odważniej patrzą na Dubaj
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Eksport
Co dobrego dla polskich MŚP w Irlandii w przyszłorocznym budżecie tego kraju?
Eksport
Dubaj chce rozwijać współpracę z Polską
Eksport
Polska ze złotem na Expo w Osace za wystawę
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Eksport
Polska i Japonia chcą współpracować na rzecz Ukrainy
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama