Rynek południowokoreański: jakie są szanse i wyzwania dla polskich firm?

Firmy z Polski przejęły 90 proc. koreańskiego rynku mleka UHT. O sukcesach i wyzwaniach polskich firm w Korei Południowej, a także o postrzeganiu Polski jako miejsca inwestycji opowiada Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura PAIH.

Publikacja: 15.11.2024 15:30

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Foto: Adobe Stock

Którym firmom z Polski udaje się trafić w odpowiednie nisze na południowokoreańskim rynku?

Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH): Jesteśmy szczególnie silni w sektorze, dóbr szybko zbywalnych (ang. FMCG), zwłaszcza w branży spożywczej. Korea Południowa to kraj w 70 proc. pokryty górami, co sprawia, że wiele żywności musi być tu importowanej, aby wyżywić ok. 52 mln Koreańczyków.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Eksport
Douglas Alexander: Wielka Brytania chce mocniej współpracować z Polską
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Eksport
Wietnam jako kierunek eksportu? Oto bariery i perspektywy
Eksport
Ożywienie w stosunkach polsko-islandzkich. Islandia dąży do UE
Eksport
Wyboista droga do wznowienia eksportu mięsa z Polski do Chin
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Eksport
Czy Wielka Brytania ma szansę dołączyć do unii celnej UE?
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście