Rynek południowokoreański: jakie są szanse i wyzwania dla polskich firm?

Firmy z Polski przejęły 90 proc. koreańskiego rynku mleka UHT. O sukcesach i wyzwaniach polskich firm w Korei Południowej, a także o postrzeganiu Polski jako miejsca inwestycji opowiada Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura PAIH.

Publikacja: 15.11.2024 15:30

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Korea Południowa jest ciekawym rynkiem dla polskich firm

Foto: Adobe Stock

Którym firmom z Polski udaje się trafić w odpowiednie nisze na południowokoreańskim rynku?

Anna Łagodzińska, szefowa seulskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH): Jesteśmy szczególnie silni w sektorze, dóbr szybko zbywalnych (ang. FMCG), zwłaszcza w branży spożywczej. Korea Południowa to kraj w 70 proc. pokryty górami, co sprawia, że wiele żywności musi być tu importowanej, aby wyżywić ok. 52 mln Koreańczyków.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Eksport
Wystartowała inicjatywa Team Poland. Ma wesprzeć firmy w ekspansji zagranicznej
Eksport
Janusz Władyczak: KUKE zbudowała swą światową rozpoznawalność
Eksport
Dziesiątka firm nagrodzonych podczas UK-Poland Business Awards
Eksport
KUKE najlepszą agencją wsparcia eksportu na świecie
Eksport
Wrzesień w Londynie będzie atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama