Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 10:28 Publikacja: 13.06.2023 15:08
Pracownicy PAIH w regionach mają nawiązać współpracę z firmami zainteresowanymi eksportem.
Foto: Adobe Stock
Jak przyznaje Paweł Kurtasz, prezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) z analiz samej Agencji wynika, że nie jest ona zbyt dobrze rozpoznawana w kraju, a jeśli już przedsiębiorcy ją kojarzą to raczej jako centralną instytucję w odległej Warszawie. Jednocześnie jednym z dwóch głównych zadań PAIH jest wspieranie polskich firm, w szczególności z sektora MŚP, w eksporcie i szeroko rozumianej ekspansji zagranicznej. Jednak, aby pomóc firmom w tym zakresie albo firma musi sama trafić do PAIH albo to też Agencja musi dotrzeć do przedsiębiorcy. I właśnie w tym ostatnim kierunku zmierzają obecne działania Agencji, która poprzez ustanowienie siatki biur chce znacząco zwiększyć zarówno swą rozpoznawalność w regionach, jak i swe możliwości dotarcia do przedsiębiorstw.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas inauguracyjnej edycji UK-Poland Business Awards, zorganizowanej przez Ambasadę Brytyjską w Warszawie i B...
W konkursie „Leaders in Trade” organizowanym przez brytyjski magazyn Global Trade Review, polska KUKE pokonała a...
We wrześniu br. w stolicy Wielkiej Brytanii odbędzie się kilka ważnych wydarzeń biznesowych, które mogą zaintere...
Region coraz odważniej otwiera się na współpracę gospodarczą z państwami UE. Do prowadzących już od dłuższego cz...
Przedsiębiorcy skupieni w Radzie Polskich Przedsiębiorców Globalnych postulują stworzenie dogodnych warunków do...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas