PAIH utworzy w regionach sieć Polskich Biur Handlowych

Będą to placówki wewnątrzkrajowe. Ma być ich 12. Pracownicy biur mają zadbać o rozpoznawalność Agencji w regionach i wsparcie firm z sektora MŚP w ekspansji zagranicznej.

Publikacja: 13.06.2023 15:08

Pracownicy PAIH w regionach mają nawiązać współpracę z firmami zainteresowanymi eksportem.

Pracownicy PAIH w regionach mają nawiązać współpracę z firmami zainteresowanymi eksportem.

Foto: Adobe Stock

Jak przyznaje Paweł Kurtasz, prezes zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu (PAIH) z analiz samej Agencji wynika, że nie jest ona zbyt dobrze rozpoznawana w kraju, a jeśli już przedsiębiorcy ją kojarzą to raczej jako centralną instytucję w odległej Warszawie. Jednocześnie jednym z dwóch głównych zadań PAIH jest wspieranie polskich firm, w szczególności z sektora MŚP, w eksporcie i szeroko rozumianej ekspansji zagranicznej. Jednak, aby pomóc firmom w tym zakresie albo firma musi sama trafić do PAIH albo to też Agencja musi dotrzeć do przedsiębiorcy. I właśnie w tym ostatnim kierunku zmierzają obecne działania Agencji, która poprzez ustanowienie siatki biur chce znacząco zwiększyć zarówno swą rozpoznawalność w regionach, jak i swe możliwości dotarcia do przedsiębiorstw.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Eksport
Dziesiątka firm nagrodzonych podczas UK-Poland Business Awards
Eksport
KUKE najlepszą agencją wsparcia eksportu na świecie
Eksport
Wrzesień w Londynie będzie atrakcyjny dla polskich przedsiębiorców
Eksport
Azja Centralna oferuje ułatwienia wizowe dla biznesu
Eksport
Ekspansja zagraniczna kluczem do dalszego rozwoju Polski