Baza wiedzy dla MŚP o zagranicznym e-handlu

Działa już platforma cross-border.pl, czyli pierwszy w Polsce internetowy przewodnik dla małych i średnich firm poświęcony tematyce międzynarodowej sprzedaży przez Internet w formule transgranicznego e-handlu (cross-border e-commerce).

Publikacja: 06.06.2023 08:45

Polska w porównaniu do innych państw UE posiada bardzo niski odsetek firm prowadzących e-eksport.

Polska w porównaniu do innych państw UE posiada bardzo niski odsetek firm prowadzących e-eksport.

Foto: Adobe Stock

Powstanie cross-border.pl było już zapowiadane podczas debaty o e-commerce w trakcie tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Wtedy nad platformą trwały jeszcze prace. Teraz mali i średni przedsiębiorcy, którzy chcą sprzedawać swe produkty i usługi w formule e-commerce mogą już korzystać z portalu, który jest wspólnym dziełem Krajowej Izby Gospodarczej (autor projektu) i firmy Amazon Polska (partner strategiczny). Oba te podmioty stawiają sobie za cele wsparcie polskich MŚP w ekspansji międzynarodowej z wykorzystaniem możliwości jakie niesie e-handel oraz zwiększenie liczby polskich eksporterów w handlu transgranicznym.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Eksport
Patrick Haughey: Rzeszów to dobra baza dla irlandzkich starań o odbudowę Ukrainy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Eksport
Bartosz Łopiński: W międzynarodowym rozwoju firmy warto postawić na kulturę
Eksport
W którą stronę biegnie kolejowa sieć Kazachstanu, a zatem i towary?
Eksport
Jak wygląda sytuacja unijnych MŚP na zagranicznych rynkach?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Eksport
Wielka Brytania pogłębia skłonność do współpracy z UE, w tym z Polską