Baza wiedzy dla MŚP o zagranicznym e-handlu

Działa już platforma cross-border.pl, czyli pierwszy w Polsce internetowy przewodnik dla małych i średnich firm poświęcony tematyce międzynarodowej sprzedaży przez Internet w formule transgranicznego e-handlu (cross-border e-commerce).

Publikacja: 06.06.2023 08:45

Polska w porównaniu do innych państw UE posiada bardzo niski odsetek firm prowadzących e-eksport.

Polska w porównaniu do innych państw UE posiada bardzo niski odsetek firm prowadzących e-eksport.

Foto: Adobe Stock

Powstanie cross-border.pl było już zapowiadane podczas debaty o e-commerce w trakcie tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Wtedy nad platformą trwały jeszcze prace. Teraz mali i średni przedsiębiorcy, którzy chcą sprzedawać swe produkty i usługi w formule e-commerce mogą już korzystać z portalu, który jest wspólnym dziełem Krajowej Izby Gospodarczej (autor projektu) i firmy Amazon Polska (partner strategiczny). Oba te podmioty stawiają sobie za cele wsparcie polskich MŚP w ekspansji międzynarodowej z wykorzystaniem możliwości jakie niesie e-handel oraz zwiększenie liczby polskich eksporterów w handlu transgranicznym.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Eksport
Okazje dla polskiego biznesu technologii medycznych do zaistnienia w Irlandii
Eksport
Rozwój kazachskiego rynku e-commerce to także szansa dla polskich firm
Eksport
Friðrik Jónsson: Z Polską mamy zbieżne postrzeganie globalnych wyzwań
Eksport
Z Warszawy do Bangkoku – cyberbezpieczeństwo jako nowy most współpracy
Eksport
Wyroby z metalu od polskich producentów zdobyły Wielką Brytanię
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?