Baza wiedzy dla MŚP o zagranicznym e-handlu

Działa już platforma cross-border.pl, czyli pierwszy w Polsce internetowy przewodnik dla małych i średnich firm poświęcony tematyce międzynarodowej sprzedaży przez Internet w formule transgranicznego e-handlu (cross-border e-commerce).

Publikacja: 06.06.2023 08:45

Polska w porównaniu do innych państw UE posiada bardzo niski odsetek firm prowadzących e-eksport.

Polska w porównaniu do innych państw UE posiada bardzo niski odsetek firm prowadzących e-eksport.

Foto: Adobe Stock

Powstanie cross-border.pl było już zapowiadane podczas debaty o e-commerce w trakcie tegorocznego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Wtedy nad platformą trwały jeszcze prace. Teraz mali i średni przedsiębiorcy, którzy chcą sprzedawać swe produkty i usługi w formule e-commerce mogą już korzystać z portalu, który jest wspólnym dziełem Krajowej Izby Gospodarczej (autor projektu) i firmy Amazon Polska (partner strategiczny). Oba te podmioty stawiają sobie za cele wsparcie polskich MŚP w ekspansji międzynarodowej z wykorzystaniem możliwości jakie niesie e-handel oraz zwiększenie liczby polskich eksporterów w handlu transgranicznym.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Eksport
Polska ze złotem na Expo w Osace za wystawę
Eksport
Polska i Japonia chcą współpracować na rzecz Ukrainy
Eksport
Od japońskich robotów w Polsce do polskich w Japonii
Eksport
Polska i Japonia to strategiczni partnerzy
Eksport
Wielka Brytania najdogodniejsza dla przedsiębiorców-ekspatów