Miliard złotych w kasach kin

Pogoda, procentujące inwestycje i mniej agresywna konkurencja cenowa sprawiają, że sieci kin mówią o urodzaju i kolejnych rekordach.

Disney w tarapatach. Dzieci się „wylogowują”

Przesunięcie zainteresowania młodych odbiorców w kierunku Internetu oraz brak ewidentnych hitów sprawiają, że maleje widownia w disneyowskich kanałach, zor...

Do końca roku Grupa OLX zatrudni 100 nowych osób

Działająca w Poznaniu Grupa OLX przyjmie w tym roku do pracy 100 nowych pracowników. Obecnie podmiot prowadzący serwisy ogłoszeniowe zatrudnia ok. 300 osób.

Reklama przenosi się na ekrany smartfonów

Wydatki na reklamy wyświetlane użytkownikom komórek zwiększyły się w ubiegłym roku aż o 60 proc., podczas gdy cały reklamowy rynek rósł w niskim, zaledwie...

1,5 mln dolarów z fałszywych reklam

Eksperci firmy Check Point, specjalizującej się w cyberbezpieczeństwie, zidentyfikowali mobilne złośliwe oprogramowanie, które zainfekowało 14 mln urządzeń...

WP zakończyła spór prawny z Bogdanowiczem

W rezultacie spółka zależna Wirtualnej Polski Holding zarejestrowała znaki towarowe wp i wp.pl w Urzędzie Patentowym.

Gazprom inwestuje w USA w… telewizję

Rosyjski koncern wchodzi na amerykański rynek mediów poprzez swoją cypryjską firmę. Będzie działał głównie w produkcjach telewizyjnych.

Zmiany w czołówce domów mediowych

Największą agencją mediową pod względem obsługiwanych budżetów jest w Polsce Starcom, na kolejnych miejscach znalazły się MEC i MediaCom.

Fundusz Google'a dofinansuje innowacyjne media

Ponad 1,18 mln euro trafi do polskich wydawców w ramach trzecie edycjij programu Digital News Initiative (DNI).

BBC stanie do konkurencji z Netfliksem

Brytyjski nadawca publiczny chce zadbać o to, by dzieci miały do oglądania coś dobrego.

Reklama
Reklama

Fake newsy i Trump pomagają gazetom

Od wyborów w USA rośnie liczba subskrypcji prestiżowych tytułów.

Wybór Trumpa wzmocnił w USA prestiżowe gazety

Na rozprzestrzenianiu się w internecie w niekontrolowany sposób fake newsów zyskują w Stanach Zjednoczonych zwłaszcza poważane tytuły prasowe.

Ekstraklasa się bogaci

Przychody najlepszych polskich klubów piłkarskich rosną dzięki wyższym wpływom z transmisji i premii za europejskie puchary. Ale przepaść między Legią i re...

Wielkie stacje tracą udziały, ale reklama telewizyjna rośnie

W I półroczu łączny udział czterech największych kanałów telewizyjnych w ogólnopolskiej widowni wynosił niespełna 39 proc. Ale ich zsumowane cennikowe przy...

Huckleberry Games w drodze na NewConnect

Spółka z branży gier komputerowych złożyła wniosek o wprowadzenie akcji do obrotu.

Fiskus żąda od TVN 110 mln zł

Izba Administracji Skarbowej zarzuca spółce, że, łącząc platformę „n" z Cyfrą +, nie zapłaciła należnego podatku.

Rynek reklamy. Gospodarcze przyspieszenie przyniesie rekord w internecie

Jeśli w drugim półroczu poprawią się nastroje reklamodawców, tak jak spodziewa się IAB, wartość rynku reklamy w sieci może w tym roku po raz pierwszy sięgn...

Co oznacza repolonizacja mediów?

Rząd zapowiada przyspieszenie prac nad ustawą dot. repolonizacji mediów. Zdania w sprawie są skrajnie podzielone.

Telewizje stoją sportem, co trzeci kanał nadaje w HD

Największą grupę stanowiły w Europie w ubiegłym roku kanały sportowe. Już co trzecia stacja nadaje w wysokiej rozdzielczości.

Zaatakowani przez wirus Petya zapłacili już 10 tys. dol.

Na Twitterze pojawiło się konto @petya_payments, które na bieżąco informuje o wielkości okupów płaconych przez użytkowników za odszyfrowanie dysków kompute...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama