Nowa Rp.pl w centrum światowych trendów

Coraz chętniej korzystający z komórek internauci, coraz większy zalew informacji rosnąca popularność wideo powodują, że strony internetowe wydawców co jaki...

UOKiK zgłosił zastrzeżenia do fuzji kablówek

Zakup Multimediów przez UPC może ograniczyć konkurencję na rynku płatnej telewizji i stacjonarnego dostępu do Internetu w 15 miastach – uważa urząd antymon...

Frans-Willem de Kloet: Chcemy inwestować więcej

Sektor telekomunikacyjny ma przed sobą wyzwania związane z ogromnym i stale rosnącym zapotrzebowaniem na coraz szybszy internet oraz globalna konkurencją....

Biznes zyskuje nowe możliwości

Wartość rynku wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości rośnie w imponującym tempie. Globalne i krajowe firmy kują żelazo póki gorące.

Netflix podbija stawkę: wyda na produkcje w przyszłym roku aż 8 mld dol.

W tym roku będzie to 6 mld dol. W przyszłym roku platforma wyprodukuje aż 80 filmów.

Pierwszy polski producent w oficjalnym sklepie Apple

Fibaro, rodzimy producent rozwiązań smart home, wprowadza właśnie swoje produkty do oficjalnych kanałów sprzedaży Apple.

IBM wspólpracuje z Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych: Smartfon staje się maszyną do głosowania

IBM wraz z Krajowym Depozytem Papierów Wartościowych pracują na rozwiązaniem, które może zrewolucjonizować rynek kapitałowy.

Polskie firmy jeszcze nie dojrzały cyfrowo

Polskie firmy zazwyczaj wydają na cyfrowe rozwiązania mniej niż 5 proc. rocznych przychodów i nie uważają się jeszcze za dojrzałe cyfrowo.

Coraz więcej firm dostrzega potencjał rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości

Technologie AR i VR, które dotąd kojarzone były głównie z rozrywką, coraz częściej stosowane będą w biznesie. Już postawiły na nie branże medyczna, nieruch...

Google Home Mini podsłuchuje i nagrywa swoich użytkowników

Google Home Mini - miniaturowa wersja asystenta Google Home - nieustannie nagrywa dźwięki z otoczenia, w którym się znajduje, a następnie przesyła je na se...

W. Brytania: Nowy podatek na Facebooka „dla dobra dzieci”

Brytyjski rząd rozważa nałożenie nowego podatku na media społecznościowe, takie jak Facebook czy Twitter. Pieniądze mają zostać przeznaczone na walkę z prz...

UOKIK zaczął analizę rynku reklamy w Polsce. Na pierwszy ogień – telewizja

Sześć analiz rynku mediów prowadzi obecnie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów – poinformował dziś urząd kierowany przez Marka Niechciała.

Ikea stawia na sprzedaż w sieci

Meblowy detalista chce sprzedawać swoje produkty nie tylko we własnym sklepie internetowym, ale również na platformach typu Amazon.

Nadawcy z MUX8 chcą renegocjować z Emitelem stawki

Liczą na to, że dobrym pretekstem do tego może być wejście do tego pakietu cyfrowych stacji naziemnych kanałów TVP na początku przyszłego roku oraz plany r...

#RZECZoBIZNESIE: Piotr Kabaj: Polacy lubią słuchać piosenek po polsku

Polacy lubią słuchać artystów w języku polskim i chcą zrozumieć, o czym oni śpiewają – mówi Piotr Kabaj, szef Warner Music Polska, wiceprzewodniczący ZPAV,...

Youtuberzy bardziej autentyczni

Bardziej rozpoznawalne na platformie YouTube są gwiazdy znane także z telewizji (prowadzi Wojciech Cejrowski) niż twórcy stricte internetowi. Ale to ci dru...

Miliony złotych na produkcje filmowe

Polski Instytut Sztuki Filmowej zanotował w 2016 r. ponad 200 mln zł przychodu. Na produkcje filmowe chce przeznaczyć połowę tej kwoty.

#RZECZoBIZNESIE: Konrad Kwiatkowski: Zamieniamy klikanie na pomaganie

Chcemy, żeby czas, który ludzie spędzają w mediach społecznościowych przekładał się na coś wartościowego, jak wspieranie organizacji dobroczynnych – mówi K...

Polska platforma satelitarna dla Uniwersytetu Grenoble

Polska spółka SatRevolution wygrała przetarg na dostarczenie platformy satelitarnej dla Uniwersytetu w Grenoble.

Wpływy z eksportu polskiej muzyki rosną bardzo powoli

Nasi artyści słabo śpiewają po angielsku i mają nierealistyczne oczekiwania dotyczące międzynarodowej kariery – narzekają wytwórnie.