Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Albert Hupa: Duże firmy są na Facebooku tylko dlatego, że wypada

Niektóre firmy wycofują się z Facebooka, ale są to ruchy tylko pr?owe. Mogą sobie na to pozwolić firmy, które nie mają bezpośredniej korzyści z obecności na Facebooku – mówi dr Albert Hupa, IRCenter, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 28.03.2018 15:41 Publikacja: 28.03.2018 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Albert Hupa: Duże firmy są na Facebooku tylko dlatego, że wypada

Foto: tv.rp.pl

Po wycieku danych użytkowników Facebooka, duże firmy jak WhatsApp, Playboy czy Tesla i SpaceX Elona Muska wycofały swoją aktywność z portalu. W Polsce zdecydował się na to Cinkciarz.

- Facebook ma problem wizerunkowy, bo to jest kryzys pr-owy. Jednak nie jest on tak duży, jak napompowały to media. Poza tym Facebook przestał być trendy już jakiś czas temu - mówił Hupa.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama