Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Albert Hupa: Duże firmy są na Facebooku tylko dlatego, że wypada

Niektóre firmy wycofują się z Facebooka, ale są to ruchy tylko pr?owe. Mogą sobie na to pozwolić firmy, które nie mają bezpośredniej korzyści z obecności na Facebooku – mówi dr Albert Hupa, IRCenter, gość programu Michała Niewiadomskiego.

Aktualizacja: 28.03.2018 15:41 Publikacja: 28.03.2018 13:30

#RZECZoBIZNESIE: Albert Hupa: Duże firmy są na Facebooku tylko dlatego, że wypada

Foto: tv.rp.pl

Po wycieku danych użytkowników Facebooka, duże firmy jak WhatsApp, Playboy czy Tesla i SpaceX Elona Muska wycofały swoją aktywność z portalu. W Polsce zdecydował się na to Cinkciarz.

- Facebook ma problem wizerunkowy, bo to jest kryzys pr-owy. Jednak nie jest on tak duży, jak napompowały to media. Poza tym Facebook przestał być trendy już jakiś czas temu - mówił Hupa.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama