Reklama
Rozwiń
Reklama

Facebook wprowadzi w Messengerze możliwość usunięcia wysłanej wiadomości

Facebook postanowił wprowadzić funkcję pozwalającą użytkownikom aplikacji Messenger wycofywać wiadomości po ich wysłaniu. Stało się to po tym, jak Mark Zuckerberg, dyrektor generalny Facebooka, został przyłapany na takiej operacji. Okazało się, że używa on specjalnej, niedostępnej dla wszystkich wersji aplikacji - pisze Bloomberg.

Publikacja: 10.04.2018 10:54

Facebook wprowadzi w Messengerze możliwość usunięcia wysłanej wiadomości

Foto: Bloomberg

Serwis Techcrunch donosił w ostatnich dniach, że wiele osób pracujących w Facebooku zauważyło, że niektóre wiadomości napisane do nich przez Marka Zuckerberga za pośrednictwem Messengera w tajemniczy sposób zniknęły. Zapytany o to Facebook stwierdził, funkcja ta została opracowana po włamaniu na serwery firmy Sony w 2014 roku, które ujawniło poufną komunikację wewnętrzną spółki. Wtedy to Facebook stworzył możliwość, dzięki której pracownicy wysokiego szczebla firmy mogą usunąć swoje wiadomości z aplikacji po pewnym czasie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama