Reklama
Rozwiń
Reklama

Sztuczna inteligencja LG zrewolucjonizuje polski rynek

Do tej pory Polska była na marginesie kluczowego technologicznego trendu, czyli rozwiązań z zaszytą sztuczną inteligencją (AI). Teraz to się zmieni.

Aktualizacja: 11.04.2018 11:13 Publikacja: 11.04.2018 11:02

LG OLED TV

LG OLED TV

Foto: www.lgnews.pl

To dlatego nasz kraj omijały m.in. takie nowinki jak Amazon Echo z asystentem głosowym (Alexa). Powód był banalny - lodówki, telefony, a nawet samochody czy wspomniana Alexa, nie znały języka polskiego, ciężko więc byłoby się z nimi porozumieć. Oczywiście na rynku są sprzęty, które rozumieją konkretne hasła w naszym języku, ale trudno w tym wypadku mówić o AI. Swobodna rozmowa z elektronicznym sprzętem w takim wypadku nie wchodzi w rachubę. Teraz jednak to wszystko się zmieni. I to nie za sprawą najbardziej zaawansowanych w rozwoju AI koncernów Amazon, Google czy Samsung, ale LG. Koreański producent w tym roku wprowadzi na polski rynek pierwszą serię swoich telewizorów wyposażonych w sztuczną inteligencję, która będzie porozumiewała się z użytkownikiem w jęz. polskim. Co więcej, telewizory LG OLED TV oraz LG Super UHD TV 2018, które zostały wyposażone w funkcje ThinQ AI, mają również zdolność uczenia się naszych zachowań, a także odczytywania intencji (technologia deep learning – z ang. głębokiego uczenia się). To przełom, bo można spodziewać się, że ThinQ AI wkrótce pojawi się również w innych urządzeniach – pralkach, lodówkach, smartfonach.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama