Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.04.2018 11:13 Publikacja: 11.04.2018 11:02
LG OLED TV
Foto: www.lgnews.pl
To dlatego nasz kraj omijały m.in. takie nowinki jak Amazon Echo z asystentem głosowym (Alexa). Powód był banalny - lodówki, telefony, a nawet samochody czy wspomniana Alexa, nie znały języka polskiego, ciężko więc byłoby się z nimi porozumieć. Oczywiście na rynku są sprzęty, które rozumieją konkretne hasła w naszym języku, ale trudno w tym wypadku mówić o AI. Swobodna rozmowa z elektronicznym sprzętem w takim wypadku nie wchodzi w rachubę. Teraz jednak to wszystko się zmieni. I to nie za sprawą najbardziej zaawansowanych w rozwoju AI koncernów Amazon, Google czy Samsung, ale LG. Koreański producent w tym roku wprowadzi na polski rynek pierwszą serię swoich telewizorów wyposażonych w sztuczną inteligencję, która będzie porozumiewała się z użytkownikiem w jęz. polskim. Co więcej, telewizory LG OLED TV oraz LG Super UHD TV 2018, które zostały wyposażone w funkcje ThinQ AI, mają również zdolność uczenia się naszych zachowań, a także odczytywania intencji (technologia deep learning – z ang. głębokiego uczenia się). To przełom, bo można spodziewać się, że ThinQ AI wkrótce pojawi się również w innych urządzeniach – pralkach, lodówkach, smartfonach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
„Rzeczpospolita” wprowadza nową ofertę dla swoich subskrybentów, w ramach której użytkownicy zyskują również dos...
To najsmutniejsza sprawa, jaką kiedykolwiek prowadziłem - mówi mecenas Paweł Rymarz, partner zarządzający w kanc...
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas