Youtube zatrudni więcej pracowników do kontrolowania treści

Portal Youtube obiecał zatrudnić więcej osób, które zajmą się przeszukiwaniem serwisu i lokalizowaniem filmów zawierających przemoc albo treści ekstremisty...

Rynek wystawia transakcji Polsat-Netia skrajnie różne oceny

Kurs akcji Netii rośnie dziś na warszawskiej giełdzie o ponad 20 proc., ale nie osiągnął jeszcze ceny, którą za akcje telekomu dostały już od Cyfrowego Pol...

Tencent tańszy o 55 miliardów dolarów

Analitycy są rekordowo byczo nastawieni do perspektyw chińskiego giganta internetowego, ale inwestorzy pozbywają się jego akcji

Cyfrowy Polsat przejmuje Netię i stacje Eska TV

Zakupy za w sumie około 1,4 mld zł – tak Zygmunt Solorz świętuje ćwierćwiecze istnienia swojej telekomunikacyjno-medialnej grupy.

Solorz świętuje 25-lecie: Cyfrowy Polsat przejmuje Netię i stacje telewizyjne Grupy ZPR

Do 66 proc. udziałów w Netii i kanały telewizyjne stworzone przez grupę Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe kupi Cyfrowy Polsat - podała grupa Zygmunta...

Zapłaciłeś za grę? Płać więcej

Globalni giganci coraz częściej w tradycyjnych produkcjach ukrywają dodatkowe płatności, co rodzi frustrację graczy. Polskie studia nie chcą iść tą drogą.

Jarosław Niechcielski, dyrektor w Emitelu: Pomysł regulacji to nic nowego

Martwi nas kształt dokumentów wydanych przez UKE, ponieważ zostały napisane niemerytorycznie – mówi Jarosław Niechcielski, dyrektor w Emitelu, o pomyśle uz...

Prawa dla wydawców

Polscy wydawcy prasowi lobbują w Brukseli na rzecz wprowadzenia unijnej ochrony praw pokrewnych. Ma to chronić ich interesy w dobie internetu.

Amerykański fundusz NBM: „Gremi dobrze rokuje”

„To unikalna kombinacja tradycyjnych i innowacyjnych aktywów mediowych” – mówi Marcus Brauchli, współzałożyciel i partner zarządzający funduszu inwestycyjn...

Jak sprawić, by produkt przemówił do klienta

W zmieniającej się cyfrowej rzeczywistości firmy szukają nowych sposobów na dotarcie do klientów. Rozwiązaniem mogą być aplikacje oparte na interfejsie gło...

Reklama
Reklama

Branża reklamowa chce samoregulacji ws. piwa

Rada Reklamy i producenci trunku z chmielu zaproponują resortowi zdrowia własne pomysły na obostrzenia dla reklam piwa w telewizji. Ich zdaniem planowany p...

Startupy uczą dzieci programowania

Photon, robot uczący dzieci podstaw programowania, trafił właśnie do sprzedaży w całym kraju. Jego twórcy liczą, że powtórzą sukces innych edukacyjnych sta...

Wrocławski start-up OptAd360 w III kwartale 2017 pobił kolejny rekord

Wrocławska firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic osiągnęła kolejny imponujący wynik. W październiku 2017 zarobił...

Cyfryzacja młodych Polaków

Wielu nastolatków spotyka się z cyberprzemocą.

Ponad 500 mln zł dla małych i średnich spółek technologicznych

Polski Fundusz Rozwoju w poniedziałek rozpocznie nabór funduszy VC, które będą miały za zadanie finansowanie projektów technologicznych. Pojedyncza inwesty...

Biznes na krawędzi nowej rewolucji technologicznej

Transformacja cyfrowa napędzi nowoczesne gospodarki.

Branża reklamowa robi porządki

Powstała właśnie Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej ma pomóc branży walczyć z niezdrowymi praktykami, niepotrzebnie podnoszącymi koszty przetargów.

Apple stawia na VR i AR

Amerykański koncern inwestuje w technologię wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości.

TVN i Canal+ ruszają z serwisem OTT

Platforma Player+ jest płatna w trybie comiesięcznym, ma w ofercie pięć pakietów, do których można dokupić trzy dodatkowe opcje. Najdroższy pakiet obejmują...

Jakie seriale oglądają internauci

Co czwarty polski internauta ogląda już po cztery seriale w sieci. Najpopularniejsza jest „Gra o tron", ale w pierwszej dziesiątce uplasowały się także „Be...

Reklama
Reklama