Reklama
Rozwiń
Reklama

Zakochani przenoszą się do sieci

Już prawie jedna trzecia małżeństw w USA zawierana jest między osobami, które poznały się w internecie – wynika z najnowszych badań „Social Integration via Online Dating”. Raport wskazuje, że liczba osób korzystających z różnych form internetowych randek wynosi obecnie aż 294 mln. Według prognoz do 2020 r. liczba ta wzrośnie do 331 mln. Podobny trend umacnia się w Polsce.

Aktualizacja: 15.05.2018 12:36 Publikacja: 15.05.2018 12:30

Zakochani przenoszą się do sieci

Foto: copyright PhotoXpress.com

W naszym kraju znajomość w sieci zawiera około 3,3 miliona osób. Szacuje się, że za dwa lata będzie ich już 3,6 mln. Z analiz Virgin Mobile wynika, że najczęściej randkują osoby między 25 a 34 rokiem życia i głównie mężczyźni (64 proc. tej grupy).

Randkujemy korzystając z portali i aplikacji. Trendy wskazują jednak, że większość z randkujących przeniosła się na smartfony, a konkretniej do aplikacji mobilnych. Najpopularniejsza z nich - Tinder - ma już blisko 50 mln użytkowników, którzy przeglądają 1,6 mln zdjęć potencjalnych partnerów dziennie. W czołówce aplikacji randkowych znajdują się też Hinge, Match czy Bumble. Co ciekawe, pojawiają się również takie dedykowane konkretnym grupom osób. Dla przykładu: portal i aplikacja singlowanie.pl pozycjonuje się, jako miejsce do spotkań dla katolików.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama