Reklama

Zakochani przenoszą się do sieci

Już prawie jedna trzecia małżeństw w USA zawierana jest między osobami, które poznały się w internecie – wynika z najnowszych badań „Social Integration via Online Dating”. Raport wskazuje, że liczba osób korzystających z różnych form internetowych randek wynosi obecnie aż 294 mln. Według prognoz do 2020 r. liczba ta wzrośnie do 331 mln. Podobny trend umacnia się w Polsce.

Aktualizacja: 15.05.2018 12:36 Publikacja: 15.05.2018 12:30

Zakochani przenoszą się do sieci

Foto: copyright PhotoXpress.com

W naszym kraju znajomość w sieci zawiera około 3,3 miliona osób. Szacuje się, że za dwa lata będzie ich już 3,6 mln. Z analiz Virgin Mobile wynika, że najczęściej randkują osoby między 25 a 34 rokiem życia i głównie mężczyźni (64 proc. tej grupy).

Randkujemy korzystając z portali i aplikacji. Trendy wskazują jednak, że większość z randkujących przeniosła się na smartfony, a konkretniej do aplikacji mobilnych. Najpopularniejsza z nich - Tinder - ma już blisko 50 mln użytkowników, którzy przeglądają 1,6 mln zdjęć potencjalnych partnerów dziennie. W czołówce aplikacji randkowych znajdują się też Hinge, Match czy Bumble. Co ciekawe, pojawiają się również takie dedykowane konkretnym grupom osób. Dla przykładu: portal i aplikacja singlowanie.pl pozycjonuje się, jako miejsce do spotkań dla katolików.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama