Zapowiada się rok wielkich przejęć na mediowym rynku

Pod młotek pójdą 21st Century Fox i Scripps Networks Interactive, w Polsce właściciela zmienią telewizje Grupy ZPR Media, 0,5 mld zł na zakupy ma WP.

Przed reklamą rok zmian i walki o wzrosty

Wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w przyszłym roku o zaledwie ok. 2 proc., branżę czeka też kilka kluczowych prawnych zmian, których skutki trudno dziś p...

Wizualizacja dla turystów i architektów

Mamy ambicje, by stworzyć aplikacje dla dużych miast z tematycznymi wycieczkami – mówi Jan Filipowiak, prezes startupu Pixel Legend.

Tidal walczy o klientów. Od jutra 12 dni za darmo

Od 25 grudnia platforma streamingowa Tidal będzie za darmo przez 12 dni. Nie trzeba będzie nawet podawać numeru karty płatniczej

Tomasz Jażdżyński na czele Gremi Media SA

Menedżer będzie odpowiedzialny za transformację wydawcy „Reczpospolitej” i „Parkietu” w koncern epoki cyfrowej. „Każda odnosząca sukcesy spółka mediowa mus...

Producenci gier liczą na świąteczne żniwa

Szał zakupowy trwa już od kilku tygodni. Gracze polują na wyprzedaże i promocje, a studia deweloperskie liczą zyski.

Agora tworzy podatkową grupę kapitałową

Wdrożenie projektu utworzenia podatkowej grupy kapitałowej może obniżyć podatki płacone obecnie przez grupę o ok. 5 mln zł rocznie.

„Ucho prezesa” trafi do naziemnej telewizji

Prawa do redystrybucji popularnego internetowego serialu kupiła dla swojej naziemnej stacji Wirtualna Polska.

Fatalny debiut Huckleberry Games

Akcje producenta gier zadebiutowały dziś na NewConnect. Handel wreszcie ruszył. Kurs spada o ponad 64 proc.

iFun4all z nową strategią biznesową

Rodzimy producent gier wideo, specjalizujący się w technologii tzw. real world data (element rozszerzonej rzeczywistości), ogłosił zaktualizowaną strategię...

Marka, wiarygodność i jakość to atuty tradycyjnych wydawców

Tradycyjni wydawcy mają potężne atuty: siłę marki, wiarygodność i jakość kreowanych treści mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA w rozmowie z Andrz...

Wzmocnić obecność w cyfrowym świecie

Połowa przychodów spółki Gremi Media będzie pochodzić z digitalu. Zakładam, że wydarzy się to w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata - mówi Grzegorz Haj...

Dziennikarstwo wysokiej próby znajdzie odbiorców

Spółki nowych mediów wytwarzają treści, ale tworzą je także koncerny, politycy, rząd. W świecie cyfrowym powstała szeroka, płaska nizina, na której dla odb...

Komisja Europejska i UOKiK popierają pomysł regulowania Emitela

KE przekazała jednak do UKE dwie uwagi do decyzji uznającej Emitel za podmiot dominujący na rynku dosyłu sygnału radiowo-telewizyjnego przedstawionych jej...

Gra polskiego producenta trafiła do Nintendo

„Castle of Heart”, najnowsza gra krakowskiego 7Levels, trafiła do certyfikacji Nintendo. Studio zakończyło prace produkcyjne, potwierdzając tym samym plany...

Polski internet ma szansę na rekord

Jeśli branży nie przeszkodzą zmiany w prawie, adblocki i kłopoty z widocznością reklam, reklama w sieci może być już w tym roku warta 4 mld zł.

Rosną wpływy gwiazd kanałów wideo na YouTubie w Polsce

LifeTube, największa w naszej części Europy sieć partnerska YouTube'a, wypłaciła w tym roku twórcom 15,2 mln zł. To o ponad 40 proc. więcej niż w ubiegłym...

Właściciel serwisu CDA.pl bez sukcesu na New Connect

Spółce CwMedia udało się przydzielić 154,6 akcji i pozyskać z rynku 850 tys.zł. W planach było 5,5 mln zł.

Producent „Call of Duty” otwiera studio w Polsce

Infinity Ward ogłosił powstanie swojego oddziału w Krakowie. Firma, znana z hitowej serii gier „Call of Duty”, uruchomi tam studio R&D.

Polski producent gier idzie na główny parkiet GPW

Bloober Team, jeden z najważniejszych producentów gier z gatunku horror psychologiczny, przedstawił założenia do strategii na lata 2018-2020.