Wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w przyszłym roku o zaledwie ok. 2 proc., branżę czeka też kilka kluczowych prawnych zmian, których skutki trudno dziś p...
Menedżer będzie odpowiedzialny za transformację wydawcy „Reczpospolitej” i „Parkietu” w koncern epoki cyfrowej. „Każda odnosząca sukcesy spółka mediowa mus...
Rodzimy producent gier wideo, specjalizujący się w technologii tzw. real world data (element rozszerzonej rzeczywistości), ogłosił zaktualizowaną strategię...
Tradycyjni wydawcy mają potężne atuty: siłę marki, wiarygodność i jakość kreowanych treści mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA w rozmowie z Andrz...
Połowa przychodów spółki Gremi Media będzie pochodzić z digitalu. Zakładam, że wydarzy się to w perspektywie nie dłuższej niż trzy lata - mówi Grzegorz Haj...
Spółki nowych mediów wytwarzają treści, ale tworzą je także koncerny, politycy, rząd. W świecie cyfrowym powstała szeroka, płaska nizina, na której dla odb...
KE przekazała jednak do UKE dwie uwagi do decyzji uznającej Emitel za podmiot dominujący na rynku dosyłu sygnału radiowo-telewizyjnego przedstawionych jej...
„Castle of Heart”, najnowsza gra krakowskiego 7Levels, trafiła do certyfikacji Nintendo. Studio zakończyło prace produkcyjne, potwierdzając tym samym plany...
LifeTube, największa w naszej części Europy sieć partnerska YouTube'a, wypłaciła w tym roku twórcom 15,2 mln zł. To o ponad 40 proc. więcej niż w ubiegłym...