Netflix testuje nowy abonament. Będzie drożej dla dzielących się kontem

Obecnie Netflix ma 3 abonamenty. Już wkrótce dołączy do nich czwarty, który platforma będzie testować w wybranych krajach europejskich.

Aktualizacja: 06.07.2018 23:02 Publikacja: 06.07.2018 12:56

Netflix testuje nowy abonament

Netflix testuje nowy abonament

Foto: Bloomberg

W Polsce Netflix oferuje widzom pakiety Podstawowy (34 zł), Standard (43 zł) i Premium (52 zł).

Czwarty program - Ultra ma kosztować równowartość około 70 złotych i pozwalać na dzielenie konta na 4 urządzeniach, a także umożliwi oglądanie filmów i seriali w technologii HDR - informuje USA Today. Taką możliwość daje obecnie pakiet Premium.

Wprowadzenie nowego abonamentu może oznaczać zmiany w dotychczasowych abonamentach, polegające na ograniczeniu dostępu do konta z większej ilości urządzeń. W przypadku planu Premium były by to dwa urządzenia, a Standard i Basic - jedno urządzenie.

Obecnie to Premium oferuje 4 urządzenia a Standard – 2.

Nowy abonament jest jednak dopiero w fazie wstępnych testów i trudno powiedzieć czy faktycznie zostanie wprowadzony - informuje Netflix. Platforma potwierdza, że prowadzi testy.

Jeśli nowy abonament zostanie faktycznie wprowadzony, to oznacza on podwyżki dla użytkowników, którzy chcąc korzystać z kilku urządzeń będą zmuszeni do przejścia na nowy plan Ultra.

W Polsce Netflix oferuje widzom pakiety Podstawowy (34 zł), Standard (43 zł) i Premium (52 zł).

Czwarty program - Ultra ma kosztować równowartość około 70 złotych i pozwalać na dzielenie konta na 4 urządzeniach, a także umożliwi oglądanie filmów i seriali w technologii HDR - informuje USA Today. Taką możliwość daje obecnie pakiet Premium.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Materiał Promocyjny
Co czeka zarządców budynków w regulacjach elektromobilności?