Carrefour wstrzymuje reklamy w TVP za treści anty-LGBT

Francuska sieć Carrefour ogłosiła, że wycofuje swoją najnowszą kampanię reklamową z Telewizji Polskiej z uwagi na treści, które „nie odpowiadają wartościom...

Małe stacje telewizyjne zdobywają coraz większą widownię. Nie bez inwestycji

Wraz z zasięgiem powiększa się grono widzów mniejszych telewizji. Kino Polska TV stawia na rynki zagraniczne.

PKN Orlen przejmuje kontrolę nad RUCH-em. Zmiany w zarządzie spółki

PKN Orlen przejmuje kontrolę nad RUCH-em i obejmuje 65 proc. akcji tej spółki. To efekt decyzji Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy RUCH-u o podwyższeniu ka...

Dziennikarz „Rzeczpospolitej” nominowany do nagrody Grand Press Economy

Wśród trójki nominowanych do nagrody Grand Press Economy, przyznawanej przez miesięcznik „Press”, jest nasz redakcyjny kolega Grzegorz Siemionczyk. – Jego...

Kina mogą liczyć na tarczę 6.0

Projekt ustawy o wsparciu biznesów zamkniętych w listopadzie z powodu fali pandemii objął kina. Nie jest natomiast jasne, co będzie z programami Polskiego...

Allegro: spektakularny debiut, potem drastyczna przecena

Najpierw spektakularny debiut, potem drastyczna przecena – oto pierwsze tygodnie spółki na parkiecie. Dla jej biznesu ważne są losy InPostu. Kto go kupi?

Branża muzyczna to 2 miliony miejsc pracy w UE

Rocznie sektor generuje 81,9 mld euro dla gospodarki UE i Wielkiej Brytanii.

Agora powalczy z UOKiK, Wirtualna Polska z Google’em

Wydawca „Wyborczej" i największy portal uważają, że najgorsze w tym roku za nimi. Wyzwań im jednak nie brak.

Nowy silny gracz chce namieszać w internecie

Na e-zakupy ruszyły też firmy. Z myślą właśnie o nich rusza nowa platforma MerXu, za którą stoi m.in. były prezes Allegro – dowiedziała się „Rzeczpospolita".

UOKiK ma zastrzeżenia do przejęcia Radia Zet przez Agorę

Przejęcie kontroli nad Eurozetem, nadawcą Radia Zet, przez Agorę może zaburzyć konkurencję na poziomie krajowym i rynkach lokalnych – uważa urząd antymonop...

W górę zysk i rentowność. Gremi Media wykorzystało cyfrową szansę

Wydawca "Rzeczpospolitej" i "Parkietu" mocno poprawił jednostkowy zysk netto.

Canal+ Polska niespodziewanie odwołał debiut giełdowy

Zmienność rynków finansowych – tak tłumaczona jest decyzja mniejszościowych akcjonariuszy platformy o wycofaniu się ze sprzedaży akcji. Analitycy w tę argu...

Małe kina są pod ścianą. "Stoimy u progu bankructwa"

Zapadają decyzje o przyznaniu pomocy firmom i twórcom z branży kinematograficznej. Multipleksy chciałyby części pieniędzy. Małe kina alarmują, że są pod śc...

Nasz kolega wyróżniony

W X edycji konkursu „Pracodawca Godny Zaufania" nagrodzono też dziennikarzy, m.in. Piotra Mazurkiewicza z „Rzeczpospolitej".

Kina mogą zacząć podsumowywać 2020 rok

Od soboty kina w Polsce znowu zostaną zamknięte. Paradoksalnie multipleksów to nie martwi. Większy kłopot mają twórcy, którzy nadal czekają na prawdziwą po...

Sukces Allegro wsparciem dla Canal+

Rynek ofert publicznych akcji w Warszawie przeżywa prawdziwy renesans. Na dobre nie opadły jeszcze emocje związane z ofertą Allegro, a już rozkręca się pub...

„Time" zmienił swoje logo. Po raz pierwszy w historii

Magazyn „Time" postanowił zachęcić Amerykanów do głosowania w wyborach.

Reklama rzadko trafia do klienta. Jeden rodzaj irytuje bardziej

Dużo więcej osób docenia spersonalizowane komunikaty czy treści z mediów społecznościowych niż klasyczne reklamy online.

O wartości zaufania na Forum IAB 2020

„In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach kryzysu". Pod takim hasłem odbyło się tegoroczne spotkanie internetowej branży.

W Indiach wycofano reklamę. Miała promować „dżihad miłości”

Indyjska marka biżuterii Tanishq musiała wycofać reklamę, w której była pokazana hinduistyczno-muzułmańska rodzina.